2014年4月23日 星期三

男方如有錯, 女方也不會全對呢!

昨晚跟一位多年舊友, 談起佢的經歷. 佢人生問題並不大, 最少佢唔好賭唔好酒, 但卻有男人另外2種壞嗜好.

我就叫佢正正經經找個太太回來, 有個家的感覺. 

嘿, 但這次我真不知道怎樣回應這舊友了, 他回答說: "大部份像我和他這個年歲的女性, 如果性格心智正常的, 都已經結婚了, 未婚的, 大部份可能有人格障礙或心智不正常, 又或是身體有些問題, 以免日後有麻煩, 都係花少少錢算了, 而且現在搵到錢, 無謂要貼錢去買難受, 之後還要被人分去一世人辛辛苦苦賺來的錢."

換著幾年前, 我都會好容易同佢講, 還有很多好女仔, 會著他花時間去找. 只是4年前, 我在YBLOG上來了個無聊人, 她聲稱在香港被某醜樣港男騙了, 卻來我blog裡偷了我的相, 惡意指我這加燦, 就是騙她的那醜港男. 經我多次解釋, 我頂多一年才會在香港一個月, 不會是她那行山騙男, 但這女仍然蠻著來偷我的相和指控, 這反映出佢有性格心智上的先天缺憾, 對男性缺乏正確的認知. 我登D相出來, 靚仔少少, 佢都唔抵得. 唉..... 這樣的女性, 就正如我這舊友講的女性一樣.

看來, 這種心智和性格缺憾的中年女性, 為數應該不少. 我這舊友說, 佢10次認識女友, 著得10次都遇上這種女性. 不過, 我這舊友做人, 還算光明正大, 他不會去騙女性來攪一夜情, 更不會欺騙了人家後, 丟下人家不顧而去, 查實我這舊友一向都打算找女友來結婚. 

我想深一層, 這網上無聊人, 一定認為我生得靚仔少少, 就會去攪一夜情, 所以才來這樣惡意針對我. 查實佢一點也不認識男性. 越是條件不好的醜男, 才會想著去攪一夜情, 相反地, 條件好的, 靚的男人, 大多都希望有個好的家庭, 有個好的妻子來愛護自己.

4 則留言:

  1. 我都唔明, 有個人成日到我處, 惡意針對你, 成日話你係果個乜乜名, 好鬼煩啫佢, 你同佢有瓜葛咩?

    回覆刪除
    回覆
    1. 瓜葛..... 如果有, 就只是..... 佢當初來我YBLOG裡, 惡意洗版, 一連幾篇長長的回應, 講李某和其女友, 我見佢咁離譜, 就刪哂佢..... 之後, 佢就指罵我係李某. 之後YBLOG就唔俾人再在回應裡放任何相或視訊.

      我不會認識佢, 也沒有去過佢那行山會, 他們鬥爭白熱化那2009年, 全球發生豬流感, 那年我沒有遠行, 直到那12月我才有疫苗打. 之後2010年我回港, 見到哂佢地的事跡, 當然唔會行近這些人仕.

      刪除
  2. 其實又唔係個個中年女性都係咁既....
    搞到我中年哥時都唔知點好...

    回覆刪除
    回覆
    1. 我這舊友, 佢常常見到這無聊人在我YBLOG的事跡, 佢感到有很多中年單身女性都是有人格障礙. 不過, 小T你唔怕啦, 你咁外向, 你一定唔會有人格障礙, 只是你和我都要小心, 唔好俾這些麻煩的人和事攪到.... 我前半生人去教會, 就遇上很多這類人, 避都避唔到, 真係有心來攪破壞.

      刪除