2014年4月13日 星期日

西人看中國人

我有一個鬼仔朋友, 住大學宿舍時, 他住在我隔鄰單位, 我每次煮食, 他都來我單位裡嗅著香味.

有時, 如果我有多的, 我就分他一點. 畢業後大家各為職業而各走天涯.
 

有天, 這朋友郵電給我, 說他很想找個中國人太太.
 

其實他畢業後, 一直在油田工作, 那裡不要說中國女性, 連中國人都少, 佢唯一可以接觸到中國人的機會, 就是讀大學時, 我這些中國人男性吧! 又或是油田基地裡的中國男性廚師.
 

我問佢為何要娶中國太太? 佢答話中國人家庭觀念重. 哈哈哈, 莫非佢見到我煮D野好食, 就以為中國女性家庭觀念重? 

我當時給他攪到啼笑皆非, 就鼓勵佢去深入認識一下中國女性, 看看他喜歡不喜歡.


再過2年, 佢EMAIL左一張結婚相俾我, 佢真係係中國國內找到個太太.
 

不過, 後來佢又來問我, 為何佢太太煮的東西, 跟我煮的東西這麼口味不同, 哈哈哈.... 佢一定唔知道中國人有很多不同口味和飲食習慣.
 

再後來, 佢婚姻出現問題, 佢又來問我, 為何佢太太同我這些中國人, 想法這般不同, 我唯有答佢, 文化差異人人都有, 慢慢有耐性來刻服文化差異, 才會婚姻成功.
 

他很失望, 才發現中國人可以有這般大的落差, 原來中國男性跟中國女性有這般大的分別.

7 則留言:

  1. 中國女性家庭觀念重......一般而言都合理的, 但亦有例外!
    一樣米養百樣人嘛!

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實, 我這朋友係德裔, 佢地中部D德裔女性, 家庭觀念比中國女性還高, 只是不知道佢為何不找佢自己友吧..... 可能家庭觀念對西人來說, 跟我們的想法不一樣吧!

      我見過一些西人, 佢地以為中國女性家庭觀念重, 就一定會接受到他們前妻所生的小朋友.

      刪除
  2. Hi JJ先生,
    你好,我系你嘅隱形讀者!! 今次你這個文章,令我好有興趣留言。
    你話"文化差異人人都有, 慢慢有耐性來刻服文化差異, 才會婚姻成功"
    我覺得你講得好啱,我老公系西人,我英文吾系勁,所以大家少d耐心都好難維持婚姻。

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實, 我寫這篇文, 不是打算說西人跟中國人的文化差異, 是想說出, 西人眼中看到的中國人, 都有很多不同, 都有文化差異. 不要說你老公, 連我現在回香港, 我都感到自己跟很多香港女性, 有文化差異, 當然一定無你老公咁大. 有時自己在想, 與其自己跟西人女性結婚這樣大文化差異, 倒不如, 跟一個中國女性結婚, 最少文化差異少很多嘛.

      刪除
    2. 今朝有一個名叫John的人,在我blog寫左關於你既野,少不免我都被駡, 唉………

      刪除
  3. 不論朋友or男女朋友,大家相識相處,才能知大家的性情,若要成為夫婦,就應從婚前相處中得知大家合得來, 相信婚後的人不會突然變了另一個人的

    回覆刪除
    回覆
    1. 男女夾唔夾, 有時, 拍拖都唔會太知清楚的, 要到真正共同生活, 還要共用資源, 這時才會知道有幾夾......

      刪除