2014年4月6日 星期日

需要有技巧地說謊?

今年我這裡冬天比平常的又長又凍, 悶極無聊, 眾多朋友大多結了婚, 有家又子女, 不好意思去打擾吧...... 未結婚未拍拖的, 又在忙著事業.....

所以, 今年我在我這裡的華人網站, 登了一則徵友啟示. 

但我這個人是個老實人, 不會隱瞞自己的中佬年齡, 人家看完我的啟示後, 都會覺得我是個老實人. 

只是一到網上互換近照, 很多人都嚇了一跳, 女的會問, 為何你拿出20年前的相片? 男的會問, 為何你還像一個念大學的小哥? 噢..... 

這個嘛, 我真不知道怎樣解釋, 也不好約人家出來, 給人家證明, 大家萍水相憑, 也無必要咁緊張, 相信我就相信吧, 唔相信我就唔好傾咁多囉, 如果要是妒忌我, 就叫佢唔該"繞行"吧(這是國內同胞叫人"過主"的用詞, 哈哈哈, 都係我地香港人D用詞絕D串D.)

其實呢, 佢地國內同胞真陰公咖, 見親佢地個個都咁鬼快老, 皆因為佢地無我地廣東人D湯水飲, 又無福建同胞D靚茶, 成日食食埋埋D麻辣和一擔擔油的小炒. 我地香港人平時又會自己煲靚湯飲, 又加加埋埋蘇浙閩滇等地的靚茶飲, 咪話我地無咁快老呢!

算了吧, 下次如果再登徵友啟示, 都係講少十年好了, 哈哈哈..... 一個沒有惡意的大話..... 只想避免人家的誤會或妒忌.




12 則留言:

  1. 交友網站要登照片的嗎? 有沒有心水呀?

    回覆刪除
    回覆
    1. 沒有心水, 大多都是單親媽媽, 沒法了:(

      刪除
    2. 之後, 人家來交流, 談了數天, 禮貌上也要給人家知道在跟誰人談,

      刪除
    3. 如果單親或中年都啱, 就大把選擇了! ^ ^

      刪除
    4. 我..... 中年甚至離婚都無問題, 只要無子女就行了. 不過, 見過很多中年或離異女性, 他們的人生受過傷害, 性格比較偏激一點, 跟我這個隨和的人來相處, 我恐怕我未必能讓他們感受到美好的人生.

      刪除
  2. 作者已經移除這則留言。

    回覆刪除
  3. "講少十年"就變得不老實,年齡樣貌都是初相識的,並不重要,小心不要被騙

    回覆刪除
    回覆
    1. 作者已經移除這則留言。

      刪除
    2. 是呀, 真是乜人都有, 我都不一定要找到朋友, 只是最起碼給人家知道, 我有多優秀

      刪除
  4. 作者已經移除這則留言。

    回覆刪除
  5. 不知道, 通常會有什麼被騙? 我聽說有些人會說家裡急要錢, 來借了.

    回覆刪除