2014年4月29日 星期二

贏就贏粒糖, 輸就輸間廠

10年前, 我常到某財經新聞組, 當中什麼人也有, 有些人如我般, 對投資有少許認識, 有些人初哥, 有些人係從事相關行業, 但樹大總有些人想混水摸魚. 

當中, 有人提議人們去炒窩輪, 又有"好多人"去和議(由幾個人假扮). 而我和一些人好心, 提醒人們小心窩輪風險. 有時, 我這些好心人, 反被很多不知名的人來圍攻咖, 有時做好心, 唔想人輸身家, 卻反遭到麻煩, 只是我覺得這樣值得去做.

2008年, 新聞報導廉署調查, 有人利用互聯網發報虛假消息, 又招攬窩輪公司員工, 作內應來搓窩輪價, 來食中間差價. 

2010年, 法院判里昂前交易員吳鎮濤及其妻鄭婉儀, 因窩輪造市及處理犯罪得益逾億元, 分別判監4年及3年, 並充公犯罪的億元款項, 但2013年, 上訴庭昨正式裁定2人上訴得直, 撤銷定罪及判刑, 但下令吳鎮濤須接受重審. 今年2014年了, 5月會做重審前覆核.... 

我想呢, 10年了, 而且佢還只有幾每月監, 本應坐埋佢, 出來就唔洗再煩重審咁麻煩, 但這人不惜一切上訴, 估計是打算免去被充公億元財產, 好等下半世人生活有著落.

只是佢跟政府打了咁多年官司, 當然係請D叻律師, 律師費一定唔少錢, 如果佢今次重審打唔贏, 不單再要坐監,  更有可能會被加監不單只, 更會有可能億元被充公外, 更被天文數字的律師費來拖垮其家產.

2013年其上訴得直, 主要因為特赦證人改口供, 並指控廉署3位調查員恐嚇證人, 並隱瞞曾經跟證人會面的記錄. 佢真係架世叻仔, 反告到廉署3個調查員入獄添!

只是, 佢這樣做法, 卻得罪太多人了, 除了先前造市時, 令到很多人傾家蕩產外, 受害人的家人朋友恨佢..... 現在連廉署3個調查員+家人+同事(全個老廉部門), 恨佢者何只千人? 唉..... 就算俾佢叻仔到, 打官司打到唔洗充公億元, 但扣除天文數字律師費, 真不知道佢還有多少錢剩下?

以前有網友批評佢咁教人炒窩輪, 係"贏就贏粒糖, 輸就輸間廠", 我發覺佢人生又不是這樣嗎? 佢得罪人多, 現在連香港政府監管執法部門, 都要挫死佢. 到了一個政府同佢過唔去時, 佢就知道莫說預留1億來打官司, 10億20億都唔夠, 看看幫富婆睇風水的"塵震沖"就知道了, 由是觀之, 做人有才無德, 不單令別人受害, 也害了他自己.

更有網民, 成立網站(http://www.kui.name/element/%E5%90%B3%E9%8E%AE%E6%BF%A4), 貼近跟縱佢.... 可以知道佢有幾"知名", 有幾多人想知道佢結果會點.... 唉..... 佢人生這樣, 何必呢? 老老實實咁做人, 以佢咁聰明, 怎會落得現在四面楚歌的困境? 連我這樣不太進取的投資人, 又在加國咁高稅率, 都已經賺得不錯了, 我快可以上岸了, 而他卻仍然惶惶不可終日.

















沒有留言:

張貼留言