2014年6月21日 星期六

30萬加藉港人.

原來, 移民又回流之後, 就製造了很多外國國藉的華裔香港居民. 有調查發現, 香港有30萬人有加拿大藉. 那麼美藉又有十幾萬, 居英權的又有幾萬, 英國國藉的又有十幾萬, 話話埋埋, 香港有外國國藉的人不在少數, 可能無一百萬, 都有幾十萬喎. 

其實很多加國長大的移民, 無論去到那裡, 大多都跟自己背境相近的人埋堆. 家裡是投資移民的, 就跟家裡同是投資移民埋堆; 不過, 有時他們不太接觸其他背境的人, 實在自我孤立吧!

我以前認識的, 大多都回流回香港了, 只有我這些頑強份子, 仍然守著陣地, 有人說, 我堅持到最後. 

當然啦, 我現在一買我的東西回流回港, 就要俾好溶的稅, 真係唔值得, 無左一大分. 

我耐唔時都會回來香港探探細時的朋友仔同學仔, 不過我以前我識那些又回流的, 我就好少找他們, 因為大家想法在一開始移民時就好唔同, 他們覺得我唔似香港人或中國人吧!


 

沒有留言:

張貼留言