2014年6月20日 星期五

錢買不到....

可能其中一樣..... 就是朋友了. 

朋友工作忙了, 家事煩了, 就不想再去打擾人家. 

想起後生時, 很多朋友因為初移民來, 環境不錯, 我環境也OK, 那時他們有很多時間, 而我就掛著搵銀. 後來, 我搵到錢, 又輪到朋友們結左婚後要搵銀, 就輪到佢地忙. 

現在再認識一些新朋友, 又是一樣, 這些朋友同樣的忙碌, 連星期日都要用來開工, 用來做哂D野佢, 有些朋友更一個人打2-3份工. 

見到佢地這樣, 我也就更悶了.

4 則留言:

  1. 回覆
    1. 其實, 都無乜野, 人們結了婚後, 就有很多事煩了, 就不會如我般清靜.

      刪除
  2. 咁唯有搵爸爸媽媽去下街囉~

    回覆刪除
    回覆
    1. 他們叫我咪去煩住佢地, 佢地日日都出街, 有自己節目呢.

      刪除