2014年6月2日 星期一

煙仔, 烈酒, 啤酒, 現在輪到薯片了

可能真係有10年了, 自從無再去那華人教會後, 就沒有再為D乜乜兒童PROGRAM, 來買薯片做零食了. 

以前我還記得, 一包薯片都只是1元左右,  5元4包, 或4元3包, 常常有. 但今天行過一看, 同一份量的薯片, 原來漲價到接近$3一包了. 嘩, 貴了一倍有多, 比其他食品升幅的50-70%, 大很多很多. 

究其原因, 原來當中政府提高這些食品的稅. 煙仔稅在這幾十內, 係咁加, 加到無朋友啦, 跟著是烈酒, 再後來是啤酒. D人飲酒吸煙後, 身體差左, 容易有肺癌, 高血壓, 脂肪肝, 腎衰竭, 糖尿病等等, 令到加國政府醫療開支大增. 現在又輪到薯片了, 因為薯片令人痴肥, 高血壓, 脂肪肝, 糖尿病等等. 

係囉, 對我這些注意飲食生活的人來說, 應該用由垃圾食物徵來的稅, 來補貼我去食健康食物嘛! 應該去罰那些不負責的人嘛, 來獎賞我這些負責任的人. 

同我D衫褲一樣, 我著30"褲頭, D衣服應該平D賣俾我嘛, 而且我著到廠商D衫褲咁好睇, 免費幫佢地做最佳的宣傳, 連頂尖模特兒都無我咁好號召力宣傳力. 

4 則留言:

  1. 可能是天氣太凍,沒法外出,久而久之,身體就有不同的病

    回覆刪除
    回覆
    1. 不單凍, 而且還很乾, 所以就會有很多病出來....

      刪除
  2. 而家好多薯片不是用真薯仔做!我都很久不再吃薯片了!反而多吃了本地的炸大蕉片,因為真係一塊塊係大蕉。^o^

    回覆刪除
    回覆
    1. 可能薯片用薯粉做吧, 大蕉片就真係要大蕉了, 不過, 我厭硬呢

      刪除