2016年1月10日 星期日

明星背後的辛酸

以前讀書時, 很多人發夢做明星, 有人更來跟我說: "如果我像你般, 我一定不再讀書了! 你真蠢呀!"

我心裡想: "你見到我來讀書, 就知道讀書有多好呢!"

很多人以為做明星唔洗做, 憑一張臉, 一幅高挑身材, 就可以賺到錢. 

其實這個不是真相, 真相卻是, 做明星十分辛苦的, 很多人做明星, 越做越生活水準差!

下邊有5位明星, 原來未做大明星之前, 曾經做拍過小電影呀.


2 則留言:

  1. 只睇表面, 見唔到好多黑暗野 !

    回覆刪除
    回覆
    1. 老闆投資咁多錢,賺唔到錢, 做明星係好受壓力.

      刪除