2016年1月14日 星期四

我這裡.... 開心購物時間又到了.

各位 BLOG 友仔, 昨天講完"死亡"這個嚴肅的問題, 今天我呢..... 哈.... 哈.... 哈.... 哈.... 哈....我又來講件更嚴肅的的問題了, 就是吃喝玩樂了.

近排因為聖誕節後, 我這裡個個在狂歡後要緊宿開支, 再沒有人購物, 而百貨公司又要清貨, 所以..... 又係我出外購物的好日子了. 

價錢方面, 最令人雀躍的, 竟然比香港花園街D貨還要平, 羊毛衫$26, SWEATER$22, 風褸$22-26, 背心$15(以前花園街係賣跳樓貨, 外國打回頭的退貨, 現在俾我們國內同胞搶貴了....)

質量方面, 全部名牌, 羊毛衫是意大利造, 最少80%羊毛(今時今日, 因為要求款式定型, 要加些聚脂纖維嘛), SWEATER係 PUMA, 風褸是 COLUMBIA和 NB, 件背心係OLD NAVY

還有1件-10C以上的雪褸$30, 1件-20C以上的鵝絨雪褸$70, 如果大家有興趣想昅下係點樣, 我明天登出來. 










12 則留言:

  1. 回覆
    1. 我十分喜歡薄的那件, 可以回香港時著.

      刪除
  2. 嘩, 真係好抵呀! 我鍾意圖1,5,7,8 ^^
    下次唔該著埋親身演繹一下 ^.*

    回覆刪除
    回覆
    1. 好呀, 你等等我, 因為著上身要多好多時間, 明天或後天POST出來, 哈哈哈

      刪除
    2. 拿拿, 講過要做架, 期待中 \(^0^)/

      刪除
  3. 件件都好靚!換成港幣即係幾多?你做唔做網上生意,賣返香港?哈哈!

    回覆刪除
    回覆
    1. 近排加仔跌得好勁, 現在一加仔兌5.4港元, 以背心$15咁講, 加銷售稅後. 大約是$93港紙, 羊毛衫$26=$161港元.

      不過, 運費很貴, 成本可能最少加多50%, 而且, 呎碼不齊, 可遇不可求, 還有呎碼可能不合大部份香港人.

      你說你喜歡些什麼, 我幫你留意, 但呎碼好蝦人的, 這裡女裝細碼, 可能跟香港大碼也不是完全一樣.

      刪除
    2. 呵呵,先謝你了,衣服還是親自去買好點,外國的碼真的太大,未必合香港人,不過你夠高大,岩晒你!價錢真係好平啊,運費就太貴囉!

      刪除
  4. 我鍾意第一張果兩件,黑色風褸同黃色背心

    回覆刪除
  5. 華!!!!!!!!真係好平呀大佬~~~~~~~~

    回覆刪除