2016年1月1日 星期五

2016年會是..... 怎樣?

哈.... 哈.... 哈..... 我以前開始寫BLOG時, 係寫財經的. 

只是後來, BLOG友仔的成份發生了很大的改變, 由原本財經 NG 的朋友, 變成多樣化多元化, 所以我的題材就不再單講財經了. 

其實, 未來幾年是什麼時勢, 是什麼趨勢, 是什麼樣的景氣, 對一個財經人來說, 是十分重要的. 不認識, 就等如盲了雙眼一樣.

所以, 我又回復番以前的習慣, 去買左本 講2016年的經濟學人和 新聞週刊, 以前 BUSINESSWEEK 好好的, 但現在俾 BLOOMBERG 收購後, D題材變得無咁有前瞻性. 

無錯, 我對上2年無買呀, 因為情緒低落呀, 一來 YAHOO BLOG 摺埋左, 每天用慣寫慣多年, 突然要改變習慣, 二來有個無厘頭人來騷擾我和我的一班BLOG友仔, 本來我每到聖誕節和農曆新年, 都會去 BLOG友處講些賀句, 但怕 BLOG 友被這麻煩人騷擾其他BLOG友仔, 這2年我就沒有再做.

現在一切都返返來了, 年尾有買雜誌, 聖誕節和農曆新年, 有去 BLOG友仔處講些賀句. 哈.... 哈.... 哈.... 希望大家今年有個開心的一年. 

PS: 這幾本野好貴, 要成30幾加仔呀.

 

4 則留言: