2016年1月26日 星期二

咁多現兜兜人仔, 點同佢消化?

前幾天有個在這裡的國內朋友, 來找我這個港燦, 幫佢換錢, 佢原本說要用現金人仔換加仔. 

我好心同佢講, 加仔可能未跌夠, 仲有得跌, 叫佢下年才換, 點知道佢就改變主意, 要換美金. 

最後我才知道佢要換好多美金, 哈哈哈, 其實如果係銀行戶口裡, 我戶口去佢戶口咁換俾佢, 都唔係大問題, 只是佢D係現兜兜的現鈔喎, 我要由我戶口提好多美元現金出來, 一定俾政府稅局來問長問短嘛!

還有, 我係加拿大, 手上揸住咁多人仔現鈔來做乜呀?  就算係銀行戶口裡的錢, 我要咁多人仔來做乜? 我又唔上去做生意, 又唔上去買樓, 又唔上去VV WETWET..... 哈哈哈.....

而且, 我又唔會立刻返來香港, 就算上次我返來香港, 都係用左2百人仔都無呀.

2 則留言:

  1. 人仔都跌緊喎...唔好隨便同人換住喎~

    回覆刪除
    回覆
    1. 這個一定, 如果D人同佢換, 都係因為要立刻用人仔嘛, 既然唔立刻用到, 就唔會立刻換囉.

      刪除