2016年1月16日 星期六

穿著起來的新衣

我有個習慣, 就是新衣買回來, 總要洗一次才著上身來外出; 好吧, 答應了BLOG友仔要穿上新衣拍照, 而且只是著一陣間咁多..... 哈哈哈哈哈..... 我就拍完後, 去沖番個涼囉..... 

不過, 我才發現現在是冬天, 到我放工回家煮完食完飯, 天已甚黑, 而我個手機自拍時, 是沒有FLASH的喎, 咁樣呢, 我一手震少少, 就會唔清了. 不過, 都睇得到, 但就唔清囉, 大家唔會介意咖呵..... ?

因為要著上身, 就要找些配色的衫出來配嘛(我係咪好似個大姐仔咁呢? 其實, 我諗我都好芝整咖喎, 所以我跟某些女性是十分投緣的, 會有很多共同話題的, 除了那些大罵我太SOFT的女性囉!), 所以翻箱倒籠了一會兒, 哈哈哈, 好彩我平時手尾十分好, 特定種類的衫褲都放在特定位置, 不過, 之後就要放回去了.

PS: VENUS呀, 你下星期會去南極嗎? 是否旅行社包埋提供雪褸雪褲雪靴? 我想, 最少有我以下兩件的特點才保暖, 那裡比我這裡還要極地, 我這些應該是小兒科來的, 還有, 佢地應該教埋點去著得保暖, 你可以放心的. 你回來後, 真是要留意一下你的遊記, 我應該會學到好多野的.

入正題了....

鵝絨雪褸一件, 只$70, 而且還有腋下拉鏈用來散熱, 褸內腰間有腰咕, 用來扣上雪褲, 不會入風, 連袖口都有手咕, 用來連上手套, 不會入風, 心口個袋裡, 竟然有求救用的哨子, 真是想得好週到呀.



雪褲一條 $40, 是專業透氣的那種, 10000MM/G, 不單只大肶內側有拉鏈來散熱, 還有褲頭扣和褲腳扣, 用來扣埋落件雪褸和雪靴上, 包保唔會入風, 十分正. 現在買條好一點的 LEVIS都唔只$40啦, 去邊度搵來買喎?


SUB-ZERO 雪褸 $30, 零下幾度時, 就合適了.


這件是秋天買落的運動外套 $25, 15-20C合穿, 仲話包唔焗汗喎.


以下都是前天登出來的, 現在著係身上.






















6 則留言:

  1. 我也是要把新衣裳洗過才著, 因為新衣上有很多化學物品, 而且製造時可能隨地放. 不過大褸一數就沒法了.

    回覆刪除
    回覆
    1. 是呀, 洗一次, 最少把衣服上的化學物質稀釋一點, 著上身都唔會太傷身.

      刪除
  2. 謝謝Joseph親身演繹, 巧滿足 ^^
    不過我覺得唔好意思囉, 麻煩左你翻箱倒籠搵衫o黎襯, 仲搞亂左你個習慣, 下次對於我呢d過份要求可以不理!
    (非常真心mode)估唔到綠色都著得咁好睇, 尤其綠色藍邊o個件。SUB-ZERO個件粉藍褸好靚。puma那兩件外套同成個襯法都perfect! 我著衫通常係淨色, 或者襯番同tone, 估唔到藍+灰+橙色係咁好睇! 至於冷衫look好專業人士feel, 要俾個心心眼!
    件鵝絨雪褸真係抵到唔知講乜, 配備仲咁好! 我冇呀, 諗住著番剛o岩個trip件羽絨同雪褲。因為南極正夏天, 比我去北極呢次剛進入初秋仲要暖少少, 所以我都唔打算特別再買喇。船度冇衣物借, 但有間小店有齊禦寒衣物, 如果真係唔夠就到時買, 價錢都合理o既, 冇話特別搶錢。多謝你特別有一段提到我, 好有受寵若驚o既感覺 ^.^

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實, 我又不覺得你要求不合理, 而且我還十分喜歡這樣來配衫褲, 我覺得係一種樂趣. 不過, 我應該唔好講一兩天內影到出來, 應該俾自己多點時間來影相和配衫, 應該係周末下午才做.

      那都好, 個TRIP唔包雪褸雪褲, 即是你今次去的地方, 不會太冷, 可能總會有-10C以上, 我這裡最保暖的著衫方法, 就是外邊一件羽絨褸, 內裡一件窄身薄褸, 內裡再加件貼身羊毛衫, 褲方面, 內裡一條羊毛褲, 或一條不太緊身的綿褲, 外加一條防雨防風雪褲. 可能未必須要咁都未定, 不過, 我都係預南極那裡比我這裡冷和大風.

      刪除