2018年7月12日 星期四

大家如果問我, 現在好唔好移民加記?

其實, 以我過來人身份, 如果現在仲係90年代初: 1. 美加開始自由貿易; 2. 打完海灣戰後油價超低; 3. 蘇聯解體後釋放大量勞動力, 這些全都是經濟向好的先兆, 移民來加國, 前途會光明啊!

不過, 97前, 都有好多香港人回流喎, 即係這些人搭不上加記90年代這班經濟順風車呀! 

咁, 現在呢, 嗱! 講真呢, 我自己就見唔到加記有乜經濟順流了.剛剛加記才和美國開打關稅戰; 油價不斷狂升, 現在有人估計, 75元一桶油係超低價, 往後油價會大升; 中美大打貿易戰, 大量勞動力將會投閒置散, 但生產成本狂升. 

現在才移民來加記, 生活不會容易呀! 各位!

除非大家有任何過人之處, 又或生活上能忍人之不能忍, 如果唔係, 可見的這幾年, 移民來加國, 都不會是好時機.

如果香港仍然維持一國兩制, 仍然用普通法, 仍然不因為國安理由而取消自由港, 香港仍是個好居住的地方. 

就算香港人認為自己怎樣的不像中國人, 似西方人, 不過, 坦白說, 大家如果移民來到加記, 大家才會發現香港人價值觀仍然跟西方人的價值觀 - 南轅北轍.

PS: 移民來加國後, 好多香港人管埋/理埋/做埋D無聊野, 尤其香港人圈子, 唔係飲飲食食, 就係玩玩玩, 再唔係講埋哂人家的非短流長. 嗱, 我JJ出錢去遊玩, 一定要學到野回來, 才能安心, 才算洗錢值得其所. 一切都要做好自己本份, 更不會自私到, 去打擾別人的安寧. 

不過, 我人生發展得最順暢的時候, 是...... 不去實體接觸中國人的時候, 只在網上吹下水, 無人來攪到我, 無人來胡混我的人生方向. 

當然, 我沒有再去唐人教會了, 對他們來說, 是個壞消息, 我賺到我人生最多錢的時候, 但我因為不再是他們的會友, 我的十一奉獻不再會放在這班混帳人的手中. 

就讓這些人繼續籠裡雞胡混下去, 繼續把唐人教會當成他們家庭會所, 繼續讓這些人有天生活攪唔掂就去回流吧! 或週身唔掂自動接埋! 我提出來, 希望這些人的人生, 來戒律自己和別人, 經濟順流逆流是控制不到的, 但自己的人生, 就一定控制到, 唔好去賴人.

沒有留言:

張貼留言