2018年7月19日 星期四

加燦買加股的策略

加國公民居住在加國, 買加股收息, 比買非加國股收息, 個稅率會低好多..... 因為有 CANADIAN DIVIDEND TAX CREDIT, 就以 魁省居民為例, 65歲以下, 免稅額是1萬左右, 如果只有單單股息收入, 因為CANADIAN DIVIDEND TAX CREDIT, 變成初頭的3萬9千股息收入, 就不用付稅了, 如果是65歲以上, 免稅額是1萬5千, 那免稅的股息收入就更高了. 

嗱,  各位, 加股公司的業務和市場份額, 無美股公司咁大, 尤其美國藥廠股, 真係可以買左之後, 慢慢收股息來做長糧, 而加股任何股票公司, 都不具備這個特點.

所以, 身為加燦的我JJ呢, 就會叫人, 先買美國藥廠股做壓倉大石, 股價和股息, 相比其他股票, 會穩定好多, 到左覺得美股藥廠股息收入, 能夠維持基本生活開支, 之後, 就可以轉軚去睇加股, 因為加股股息D稅低好多, 但股息收入, 無咁穩定呀! 

面對股息收入波動, 當然後生仔無問題, 但一到40歲中年之後, 穩定和安定呢, 壓倒高回報啊! 

 我JJ, 希望大家富貴, 就無閉嗌, 每日一起身就開開心心, 哈哈哈, 嗱, 大家一定要話, 承我貴言咖!

4 則留言:

  1. 承你貴言
    但現在開始加息了,相信全球的資產會開始回落,是不是應該等加息到一段時間後才入市呢?相信今個下降會以年計

    回覆刪除
    回覆
    1. 加息週期裡, 當然持現金最理想, 我也不會這時叫人買股, 但好似我這等加燦, 持D股N咁多年, 升左不少倍了, 現在賣出, 俾稅後會唔見一大截, 又如果個市唔跌番咁上下, 我真係買唔番咁多股票, 之後, 就收唔番咁多股息, 就會影響生活的質素了. 我果D股係長做長有長賺錢的藥廠股, 後生細仔時, 袋裡一有錢, 見跌市就去續少續少買返來的(這個就是投資王道了, 後生細仔做人老老實實, 投資未來, 中年後就會好景了), 所以, 我會繼續持股, 將來如果大跌市, 我就再買多D, 就好似後生時咁.

      刪除