2018年7月25日 星期三

係咖, 我JJ服務和頁獻社會, 係可以找人代我做咖!

今天行左半粒鐘之後, 立刻坐低, 來度的血壓.


真係唔錯喎, 現今很多廿零歲的朋友, 都可能係咁上下咋. 

其實, 如果健康係財富, 那麼, 這個財富就是可以帶來帶去, 能夠收埋係自己身上, 而且係別人不能偷, 不能搶, 不能呃走, 只能一拍兩散, 一槍打過來, 或一枝毒針打過來, 令其灰飛煙滅. 

還有, 健康這財富, 入到教會, 又真係唔可以好似錢咁, 被人分左去做我自己唔知道的事情.

咁, 今日我就立刻傳幅相俾我D阿哥, 同佢地講, 我身體健康應該有排肴, 應該可以一路咁睇住我父母, 就叫佢地唔洗分心來理會父母了, 叫佢地係醫院專心去救死扶傷, 叫佢地係大學專心教多D叻人出來.

我咁來睇住自己父母, 我D阿哥在服務和貢獻社會時, 我就當佢地做埋我果份, 就當佢地為我去服務和貢獻社會了. 我就穩妥咁睇住父母, 咁就得了, 這個就係一家人彼此分工合作.

這樣的效果, 一定比係教會好, 尤其如果仲要我對著以前間教會班混人, 一定效果很差. 我照顧好我父母, 我班阿哥咁醒, 服務和貢獻出來的一切, 比那班教會混人胡混出來的, 果效一定大百倍千倍. 我係講緊大學裡每年十幾個研究生, 醫院裡每年幾百個係鬼門關兜了一轉的病人.




2 則留言:

  1. 你實在太孝順了,以你為榮👍👍👍
    希望學到你一半

    回覆刪除
  2. 我現在在醫院,見到D老人家病了,不斷在哭叫,好慘😢😢希望可照顧身邊的人

    回覆刪除