2018年7月28日 星期六

中資班水回家?

大家睇完我上一篇, 講國內同胞開的旅社, 虧欠了1千1百萬加元.

其實, 內裡的故仔係點, 可能大家心裡都有個底了. 正如很多國內企業文化咁, 最初搶灘搶市場份額. 

不過, 發展到最近, 內裡的故仔呢, 我JJ估呢, 係關最近國內發生的事有關, 大約有可能係很多同胞企業, 要班水返去國內, 現在見到的, 只是棄車保帥的做法. 

有報導稱, 中國買家在美國加州某地地產上投放的資金, 錄得負數, 一個月內買入1億多, 但賣出卻是十幾億.

嗱, 這個有可能是海外的同胞, 班水回去的先兆. 當中原因...... 真不知道是怕老美會凍結中資, 還是真正有需要班水回去救了.

致於, 在香港的同胞資金, 我想, 將不會是最先調回去的那些, 將來會否調返去, 我實在不知道.

不過, 好似我JJ咁, 自住物業, 就無所謂啦, 但自住物業以外的物業, 在有錢賺情況下, 就不如鬆鬆自己的心理負擔了, 唔好摸底摸頂來試圖賺盡佢, 安樂自在最重要. 

PS: 我會清出我那些低股息的工業股出來, 而留下醫藥股/食品股/油管股/金仔, 作出策略性的瘦身行動. 

我自己就不會做到"一股不留", 太極端了, 因為我留下這些股, 不單股息好(保證到我的退休生活質素), 而且更是多年前買入, 感情是其次, 最主要是我現在賣出, 要俾很多稅, 不像香港唔洗俾稅.

回想番起, 90年代初, 我朋友同我分道揚鑣, 佢去炒外匯, 我去買藍籌股, 佢無左10萬美元, 那時是很多錢, 如果我果時有這10萬美元去買藍籌股, 我JJ可能在2009年時, 就己經可以退休唔洗做了.

沒有留言:

張貼留言