2018年7月8日 星期日

老美對熊貓國沖突機會大增下. 好唔好移民?

好了, 這幾年, 我一向都同朋友講, 老美對熊貓國政策已經發生起根本上的變化, 由拉攏對象, 變成競爭對手, 再變成現在的戰略對手. 

其實, 無野的, 熊貓國仍人口大國, 熊貓國唔好行出去跟人家唔妥, 再過番若干年後, 人家又遇上新勁敵, 人家自然又會把熊貓國變番做拉攏對象. 

嗱.....嗱....嗱..... 聽完蕭公子係度嗡完後, 就更相信自己的想法, 只是大家係香港, 可能會問我這個加燦, 好唔好移民?

移民呢? 要落地生根先好, 好似我JJ咁, 如果預計到移民後會成為不婚人仕, 就要諗清楚了, 就算係遲婚, 都要諗諗呀! 因為大部份97前移民來滿地可的香港移民, 大多數回流左, 或搬左走, 即是我人生同這些人有很大的分別, 甚至內心想法, 也同樣有分別. 

可能我果種落地生根的想法, 跟很多香港移民唔同, 跟很多人格格不入. 他們有很多人指責我不是個中國人, 甚至他們不會感到我也是個香港移民. 其實, 如果人家看我跟任何加燦沒分別, 那我不是已經成功了嗎?

好了, 講番轉頭今天個話題, 好唔好移民? 如果大家預計移民後做不到落也生根, 就唔好移民, 因為盞攪! 遲早會回流. 

尤其, 現在老美對熊貓國矛盾大增, 香港一向都是熊貓國對外的窗口, 而老美極之需要跟熊貓國維持一個援衝區, 香港一向都在這方面做得很好. 熊貓國越係鎖國, 越係左傾, 越係攪國家主義, 只要他們還有一點人之物質需要, 需要外界的物質/技術/人才, 熊貓國越要倚重香港. 關鍵在於, 老美會否把香港看成跟熊貓國有分別, 就要看看熊貓國高層如何去落實一國兩制, 如何維持香港的獨立性了. 

到最後, 真係打起上來, 無人會去北上廣深去打, 更何況香港? 所以, 大家如果預計移民後不能落地生根, 咁就應該考慮留在香港, 因為香港將會被重新拿出來, 再成為熊貓國對外的窗口. 留在香港, 可以享受著中國人的生活, 而基本生活又會得到很大程度的保障.






4 則留言:

  1. 驚乜野姐 ?
    貿易戰又唔係真打戰 :)
    我有外國護照都唔會走 XD !

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實, 貿易戰只前菜一碟, 跟著來的, 還有很多衝突, 當然, 如果我現在係香港住, 我都會嫌麻煩去再搬來搬去, 咪要我盞攪LU.

      刪除
  2. 寧願移民去澳洲都唔去老美度.

    回覆刪除
    回覆
    1. 有人話紐西蘭比較孤懸左出去, 有大鑊野發生, 唔會亂到去果度.

      刪除