2018年7月30日 星期一

如果世界金融崩潰......?

其實, "金融崩潰", 跟"經濟崩潰"係兩回事, 經濟崩潰是經濟活動停頓, 一切生產和商業活動告吹, 而金融崩潰是集資出了問題, 借貸出了問題, 妨礙了正常的工業生產和商業活動, 但兩個個體之間仍然可以SIDE-DEAL. 

如果說世界經濟會崩潰, 我想, 除非爆發世界大戰, 回到18世紀, 火炭工業年代囉, 實際上, 不會發生啊; 不過, 我們應該去思考, 如果有一天世界金融會有可能崩潰.

不過, 金融崩潰是否代表..... 或引發......, 一切法律/合約失效? 股權/擁有權失效? 如果不是..... 我們還可以有得救, 如果唔係, 那就真係世界大崩潰了.

金融制度可以再重建, 但法律/合約/股權/擁有權, 就不能推倒重來. 

不過, 金融制度如果真是崩潰, 重建之後的世界, 一定不會比現在更美好, 就算之後, 中國能成為世界經濟大國, 中國人再次成為天朝大國, 都不會是普遍任何一個中國人的美夢啊! 大家要記緊, 今天的中國仍是共產主義, 尚未有擁有權制度, 只有使用權的觀念, 推倒重來的世界金融, 就算中國能夠脫穎而出, 都只會是大多數人的財富集中在幾個人的手上, 何必想要咁呢?

講回金融崩潰, 如果真是有天來臨, 如果之後真是要重建的話, 都一定是以實體生產力為基礎, 誰能生產最多最好的糧食? 誰能生產最好最有成本效應的工業製品? 誰能提供最好的商業服務? 

這幾個問題的答案, 可能大家唔洗諗太耐, 都已經心裡有個底了. 最終的得益者, 大多不會是我們中國人了.

維持現金融制度不致崩潰, 可能是最合乎我們中國人的利益.

我每次見到老美當奴友, 係電視上裝癲詐瘋的樣子, 我就心裡意會到, 原來現在最想現有金融制度崩潰的人, 和最後得到最大利益的人, 原來係當奴友那一伙的人, 又或幕後那些支持當奴友的大老闆. 

所以, 咪BUY D人講金融崩潰, 因為最後失去最多的人, 是我們這些小資產階級, 只有幾個爛鬼銅錢, 但又無牙力又無話語權的小人物. 我JJ呢嗄, 都係留係加記好了, 因為還可以西瓜靠邊大, 企係最多人果一邊來維護自己的權利.

講到這方面, 我JJ最有自知之明, 我是人間騎呢啡, 襯住明星撈配角, 一切都要分清莊閒啊, 我無咁把炮, 我就唔好咁大想頭啊! 什麼的亂世出真英雄, 什麼的英雄做時勢, 都係小說成書背後的一班窮鬼書生, 在窮途潦倒時, 係茶樓講故仔, 希望聽眾俾多幾個錢打賞的絕活而已. 

其實, 世界已經有大老闆係度打骰, 而且仲係度不斷放出煙幕假象, 我們一眾小人物唯一可以不中計的方法, 就是心存一個善良的心, 不斷希望現今世界向好, 不斷為現今世界而努力. 當然, 我們也要防備一下這世界的金融會崩潰, 做下準備工夫囉.




1 則留言: