2018年7月31日 星期二

當奴友 將會成為被咒詛的代語詞!

今天 老美著名重工機械 CATERPILLAR (好似三菱重工, 或國內的三一重工咁)宣佈破紀錄的營利, 並派發破錄紀的股息, 原本係好消息, 點知個CEO 披露, 因為貿易戰, 今後佢地生意額將會萎縮, 噢..... 晴天霹靂呀, 咁就股價下跌左2%, 嗱, 真係要拜那個可惡的當奴友所賜, 明明好有錢途咖嘛, 現在提早收爐了.

除左這些工業股外, 還有糧食股, 肉類股, 熊貓國一話唔買佢地D野, 股價齊齊插水30%...... 

好了, 今天係  CATERPILLAR 未派成績表之前, 我JJ襯住市場還好有氣氛, 已經放哂我D老美工業股了, 揸左12年, 回報都不俗啦.

為左令我JJ日後的退休生活更安穩, 我決定日後侯準時機, 買入肉類股, 糧食股, 農業肥料股, 能源股........ 這些股票就算金融崩潰, 都係基本的衣食住行相關行業, 一定會有錢途, 藥可以食少D, 但糧食不可以缺少.

看來科技股在金融困難時期, 會比較困難去酬集新資金, 股價會受壓, 什麼的FANG 或 FAANG, 大家要留意下了. 


2 則留言:

  1. 你真係好,咁快就可以退休。

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實, 如果我照常理咁去結婚生子, 就不會可以這樣早退休了, 有時, 我真不知道, 我要多得以前那唐人教會那班混人, 還是要罵佢的好.

      不過, 又唔好對結婚生子太悲觀啦, 以我JJ的做人做事態度, 就算結婚生子, 都一定會有個十分舒適的退休生活. 當然有些人拍拖時已經一身咭數, 結婚時更要向父母家人開刀,之後買屋又要作了父母一大筆, 到供養子女時, 又要當間屋係提款機, 這些人就算一生裡遇不到經濟衰退, 其父母和他們夫妻和兒女, 生活都不會有好過的時候.

      刪除