2018年7月14日 星期六

當下時勢, 留D現金啦喂, 老友們!

昨天我賣左我隻 康寧了. 

嗱, 大家可能會以為我攪笑, 康寧餐具這些低端野, 你JJ竟然買佢, 現在又賣左佢. 

康寧好很多年前, 由餐具轉做光纖, 因為都係同玻璃纖維有關, 咁..... 果時我小朋友, 袋裡D錢全部去哂出租物業度, 無錢去買...... 咁, 後來很多地方都造到光纖, 咁佢股價又跌了. 

前幾年, 佢又轉形去做手機顯示屏, 當然又係同玻璃有關, 仲係超清的...... 這次我JJ搭到順風車了. 

現在才賣, 錯過了1年前的高位, 因為果時我忙於賣我的出租物業(真係好煩下咖, 尤其係好多個單位, 買方銀行要求來驗屋驗左4-5次, 驗之前, 我當然要叫人來清潔好.) 我JJ估算, 就算無新競爭對手同佢爭, 但整個手機市場飽和了, 佢股價都唔會點大升, 頂多升回一年前的頂點.

不過, 我揸美股, 就算2-3%股息, 同加股都係2-3%, 但稅率高很多. 所以, 我現在賣美股, 儲備多D現金, 等機會買加股. 加股缺點係, 市場細好多, 業務安穩的公司沒有美股咁多, 能夠俾我JJ揀得上手的公司, 少好多. 

我前排買左間油管公司股票, 不過, 最近俾人告上法庭, 話佢D油管破壞美國原住民保留地, 相信股價會有波動, 未來又係我買入的時機了.

有人提議, 留多D現金係手, 股價將會在近排整固之後, 會繼續向下調整, 可能會有半年到1 年的向下勢頭.

好了, 祝大家路路暢通, 股股略水, 息息生銀, 家肥屋潤.

6 則留言:

  1. 股股略水, 息息進銀, 家肥屋潤.
    哈哈!多謝!
    祝MR JJ
    同樣事事順遂. 頭頭是道. 財息兼收!

    回覆刪除
  2. 我揸美股, 就算2-3%股息, 同加股都係2-3%, 但稅率高很多......
    MRJJ,
    為什麼說稅率高很多?
    買美股為何和美國稅率高低有關呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 加國公民買加股收息, 個稅率會低好多..... 因為有 CANADA DIVIDEND TAX CREDIT, 就以 魁省居民為例, 65歲以下, 免稅額是1萬左右, 如果只有單單股息收入, 再加CANADA DIVIDEND TAX CREDIT, 初頭的3萬9千股息收入, 就不用付稅了, 如果是65歲以上, 免稅額是1萬5千, 那免稅的股息收入就更高了.

      刪除
    2. 可以用TFSA買股就不必打稅了吧?

      刪除
    3. TFSA 戶口有個不好, 如果投資蝕了錢, 就不能去扣以前或將來, 在其他非TFSA戶口裡賺的錢, 而且, TFSA 到現在, 頂多可以到57,500, 股息頂多2-3千, 對生活開支起不到重要作用.

      刪除