2018年7月23日 星期一

我係隻"無腳雀仔"

噢, 大家咪以為我係度吹水唔抹咀, 咪以為我係一個文人, 就用香港文壇上D男人身型來估量我呀....... 

哈哈哈, 有次回港跟團上大6, 團中大部份都係跟我差唔多年紀的中佬中嫂, 當然還有中女呀! 咁我單身一人, 個團群體活動後, 我就策動佢地去我攪D個人活動, 其實都無乜野姐, 去行下土特產店, 去行下文化公園, 去行下本地人街市, 買新鮮貨仔帶返香港.

最後, 我見班友咁攰, 所以, 我策動最後的一個活動, 我就自己去行山了, 行上那裡最高的1千米山, 同獅子山咁上下啦. 落來後, 我都係好心咖, 見佢地無力行上去, 我就俾D相佢地睇, 等佢地知道由上面望番落來係點樣. 

咁, 就有一位中嫂牙恨恨咁講我係"無腳雀仔, 一直在飛!" 

其實, 就算我真係一直咁飛, 我仍然覺得好悶喎, 如果要我好似佢地咁悶, 我不如死左佢無咁嬲呀.....

我都覺得, 用"無腳雀仔"來形容我, 十分貼切的.  我一直覺得, 身邊多左個人, 如果又好似我以前係教會遇上的女教友咁, 我真係覺得, 一個人比較合適我了.

大家可能會問, 香港文壇上D男人會係點樣款? 哈哈哈哈哈...... 前幾日, 我係個女網友BLOG上見到這幅野, 名為"玉樹臨風", 大家看看圖中個公仔, 是否入型入格呢嗄?



PS: 提議大家, 我JJ係著30吋褲頭咖喎, 著鬼佬細碼衫, 即係大家見到14-17歲鬼仔果種身型呀.

4 則留言:

  1. 甘大獲?我都著30吋.........😰😰😰

    回覆刪除
    回覆
    1. 你那些是福大命大格局, 我這些是單骨人, 命薄之格局, 我現在好擔心老左會有骨質鬆.

      刪除
  2. 其實我說的玉樹臨風是整個盆景的設計讓我有此念想,玉樹指的是那棵盆栽,臨風指的是那男子,而不是說他是玉樹臨風之人。

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈哈, 我只是借題發揮, 跟你的原文沒有關係的.

      我只是想講, 我唔係香港文壇上搵食的人, 就算我講的題材好以佢地講D野, 但到最後帶出的結論, 係同其他人好唔同的.

      刪除