2018年7月5日 星期四

講起呢, 在加記, 我做包租公的日子!

啊....... 估唔到我無做包租公, 都有成大半年了. 自從上年年尾賣左我D出租物業後, 我心裡清靜了很多, 呵呵呵.....

下邊個視頻呢, 係講日本這些先進國家, 做包租公的苦況啊, 內裡講, 日本相比台灣的租務法律和保障租客的精神, 先進了27年啊. 

哈哈哈, 相比加記和日本, 我地一眾加燦, 又比咖仔先進了十幾年囉...... 嘻嘻嘻, 我JJ係咪一個可憐的包租工呢嗄? 我現在就答俾大家豬道呢, 當 然 唔 係 啦!

嘩, 原來台灣的自住物業擁有率, 竟然是差唔多去到90%呀, 不過, 越是先進發達的工業國, 自住物業擁有率, 就越低喎. 

其實呢, 係加記呢, 一到加息週期和銀行收緊信貸呢, 就有好多人要逼住賣屋來租我D物業了. 不過, 租務法律越是保障租客, 整個租務市場就越是吸引D人唔好咁辛苦買樓自住, 轉為出來租屋嘛. 所以, 由我初移民來時, 到現在, 加記越來越多人選擇租屋住, 不是因為買屋越來越難負擔, 而是租屋越來越吸引人. 

所以, 加記出租物業市場越來越大, 越來越蓬勃, 當然多年過後, 我也賺得不錯呀.

最後, 當然, 作為包租公呢, 對租客要合理啦, 做人對得住良心來做, 咁..... 我又唔係炒, 唔係MARK 高個價佢, 又唔係欺壓租客, 善待租客, 當然就十分心安理得地, 拿回自己合理的回報了. 

講完, 去片....... 佢又真係幾似咖仔, 連講D 爛GAG, 都似埋.


1 則留言: