2018年7月15日 星期日

地產! 地產! 地產! 一切都係地產呀!

98年香港金融風暴時, 好多企業原本唔係做地產, 但到左後來, 因為見到地產價升得咁勁, 比起做正業, 又真係賺錢得快靚正喎, 所以, 到後來, 很多企業變成不務"正業"了. 

其實日光之下無新事, 多年前, 我有位朋友整天來游說我去投資入佢的高科技生意上, 只是我覺得佢D生意好初形, 就算將來成功有錢賺, 但初期投資一定唔少野, 尤其我當時D$責死左係出租物業, 就算有錢回籠返來袋中, 都會快D去付清按揭. 最後, 我同佢各走各路. 

多年不見, 有次見佢開豪車, 我也為到佢開心了, 佢做到成績出來. 

後來我同另一個朋友行過佢間公司, 個朋友指俾我睇, 地鐵站旁就係佢間公司. 我心裡好奇怪, 一間獨立屋喎..... 因為獨立屋唔係自住咩? 用來做辦公室, 好麻煩, 好多維修嘛. 

我想一想, 終於明白了, 間獨立屋係佢個投資者擁有的, 佢個投資者係投資移民, 需要一些投資名目來滿足移民局的投資移民協定, 所以, 投資入佢檔生意上, 跟多年前佢來游說我的方法, 如同一軾. 而且佢間公司極可能只佔獨立屋一部份, 其他部份係佢個投資者自住.

前排, 我改搭地鐵嘛, 唔再一定揸車出門了, 我一出地鐵站, 又行過佢公司, 見佢個公司牌無左, 放左個賣屋經紀牌喎. 當然, 一定係佢個投資者唔再玩了, 又或已經滿足了移民局的投資移民協定, 不用再投資係佢檔生意上邊了.

大家都知道啦, 我JJ好八掛咖嘛, 就上網查查佢間公司搬左去邊, 原來佢搬左去間細辦公室裡. 咁..... 即係佢D生意咁多年來, 都係咁上下囉. 最賺錢的, 當然係佢個投資者那個地鐵站旁的物業囉..... 又係靠地產囉.....! 呵呵呵..... 

PS: 其實, 佢又幾醒幾勤力的, 這方面我自愧不如佢了, 只是我有2個強項, 1. 自知之明, 不會亂來揸豪車, 也不需要處處充生哂來搵人集資, 我會好實際咁, 留番D寶貴資金去做真正的投資; 2. 做事乘勢而為, 不單靠自己一已之力, 來妄想逆天而為. 

加記滿地可地產雖然不濟, 回報率低, 但總比細公司攪實業好. 如果大家移民來投資地產, 只要順勢入市, 順勢退市, 唔好磨爛蓆, 唔好下下都要摸底/摸頂來賺盡, 唔好錯過入市或退市良機, 咁就生活一定唔會太差了.






沒有留言:

張貼留言