2016年5月16日 星期一

嗄, 乜話, 我這裡竟然係印度鍚克教的重要分陀

前幾天, 聽新聞話, 我這裡發生罕見嚴重交通意外, 有車在高速公路上失控翻滾幾轉, 之後有人從車上被拋出而死亡. 

今天才知道, 被拋出車果位哥仔, 原來係印度鍚克教內, 被稱為改革派(另一個叫法呢, 就係異端)的領袖. 

原來, 佢全球有幾百萬BUY佢的信徒, 有幾百個分部, 我這裡是佢其中一個主要重要分部. 連現任印度總理都要為佢發弔唁, 

不過呢, 佢老豆係俾人暗殺咖, 之後, 佢就繼承佢老豆宗教精神領袖一職了, 都唔知道呢次這單交通意外有無驚人內情呢? 

噓, 以前新聞報導過, 溫哥華有鍚克廟曾經發生教派分支的衝突, 最後要聯邦警隊派防暴隊入去, 用盾牌和大棍分開佢地, 唔洗佢地打起上來.

 講起上來, 佢地雖然食齋咖, 但係一打起上來, 真係唔係人咁品. 



2 則留言:

  1. 成日覺得有信仰嘅應該心如止水, 與世無爭, 大個先知道完全唔係咁, 人就係有劣根性

    回覆刪除
    回覆
    1. 911發生後, 真是嚇驚左好多人, 有牧師心灰意冷, 有基督徒更對一些教會內的做事方法有戒心. 我自己並不偏激, 但聽到個牧師在講道上講: GOOD PEOPLE HURTING GOOD PEOPLE FOR GOOD REASONS 之後, 我就不再去那間教會了, 不竟, 都無謂對住這些思想偏激的人和事, 這樣對我會好一點.

      刪除