2016年5月30日 星期一

為何一對男女好朋友, 各自婚後應該疏遠一點?

昨天的題話中, 有個多年網友E貓來問我, 為何一對男女好朋友, 各自婚後應該疏遠一點?

其實, 好簡單咖咋, 行得咁埋, 人家另一半怎會開心呢? 

還有..... D人婚後開始跟另一半一同生活, 開始對異性有更深入認識, 也開始把自己另一半, 跟其他異性比較. 

我是個十分喜歡著鮮色衫褲的人, 當然不想人家把我來作比較, 當然希望人家用純樸的友誼來看待.

所以, 人家結婚後, 總要跟人家保持段距離.

8 則留言:

  1. 我覺得好正常,我婚後也會和異性好友保持點點距離,不單止為自己另一半着想,也為異性好友婚姻生活着想.

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實, 到最後朋友點FRIEND 都好, 都是自己另一半最親最近嘛.

      刪除
    2. 就算是子女,陪自己人生到底的,都是另一半囉.

      刪除
    3. 是呀.... 所以, 一定要有個好的另一半.

      刪除
  2. 都係既....都要諗下另一半既感受先得架~

    回覆刪除
    回覆
    1. 係咖, 如果連另一半的感受都唔留意, 又真係好粗心大意.

      刪除
  3. 我唔信異性有純友誼架, 或多或少都係對對方有啲好感架
    所以結咗婚更加應該避忌

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實...... 跟誰人結婚, 一切都是一個道德的選擇,

      刪除