2016年5月9日 星期一

要睇奇突野, 就要去DOWNTOWN了, 哈哈哈....

大家估下這間係乜來的? 就係我這裡的市區喎. 嘩, 圖中的艷女只戴上胸罩喎...... 嗱, 我就膽粗粗打電話去問問佢係乜東東來咖嗄, 答覆就話我知道係表演中東肚皮舞的餐廳喎, 專門提供中東北非的食品.

餐廳個名呢.... "Couscoussiere Ali Baba", 好似係解做.... 阿里巴巴個油燈呀.... 又或係食中東 食品Couscous 的地方. Couscous係乜? 大家自己去睇睇(https://zh.wikipedia.org/wiki/%E5%8F%A4%E6%96%AF%E7%B1%B3).

後來我去左佢個網, 原來裡面係咁, 不過, 我一枝公, 見果度D人個個都咁HIGH, 唔知道好唔好入去食, 唔貴晚餐都係$30-40, 連小費可能$50有得出來.





7 則留言:

  1. 好有特色既餐廳喎,又食又睇,正啦!

    回覆刪除
    回覆
    1. 都幾咖, 而且唔用搭長途機去, 就可以體會異國風情

      刪除
  2. 好有特色既餐廳喎,又食又睇,正啦!

    回覆刪除
  3. 都幾特別喎,係咪在遊客區?

    回覆刪除
    回覆
    1. 那裡呢, 應該不算遊客區, 但離遊客區不遠呢.

      刪除
  4. 氣氛好似幾唔錯咁喎~

    回覆刪除