2016年5月28日 星期六

國內一個帶種族歧視的廣告

嘩哈哈....  中國經濟起飛後, 就會面向世界, 就一定會產生一些問題, 正所謂一石激起千重浪.

今次國內有間叫俏比的洗衣用品品牌, 賣了個被認為係帶種族歧視的廣告.... 

廣告裡, 有個黑人挑逗個中國女, 之後個女人叫佢埋去開始調情, 誰知被個中國女室了塊洗衣膏入口中, 並把他質入洗衣機內來洗白白. 

之後就變成一個中國帥哥了. 


哈...... 我又唔拘呀, 俾個靚女質入洗衣機, 之後個靚女變得喜歡左我播(現實生活裡又點會發生?), 唔知大家男網友會否有同感? 又唔知大家女網友 BUY唔 BUY 個廣告? 睇完後會否買佢D產品? 又或發夢都想把個老公男友放入洗衣機內, 洗佢白白呢嗄?

不過, 大家咪話我自大狂, 我一向都覺得我唔需要去做 FACIAL 或美白, 或彩光, 因為我已經好接近明星的樣貌, 再要吹毛求疪, 就會好影響日常生活了, 除非我真係去做明星啦.

2 則留言:

  1. 我驚D細路睇完廣告真係以為可以入去洗衣機沖涼,到時就大劑喇:P

    回覆刪除
    回覆
    1. 我諗緊邊個女人會咁樣質我入洗衣機

      刪除