2016年5月10日 星期二

前排我胃痛時, 食D乜野?

見到近來好得七七八八了, 就拿番D相出來給大家看.

我就係食這些東西...... 稀飯囉, 有肉絲, 紅蘿蔔, 西芹, 豆仔係裡頭的. 

營養就一定夠, 但澱粉質就唔夠, 要夠身體儲存頂住先..... 

嗚嗚嗚,....... 攪左我成個2月, 到現在, 都係食得番我以前一半的食量, 慘, 唔消霜都唔得呀..... 

唔夠飽時, 就加D 家樂氏粟米片囉....



6 則留言:

  1. 胃痛都好辛苦,唔好食酸辣刺激野.

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀, 我最大問題係我勁喜歡飲檸水, 仲要唔落糖.

      刪除
  2. 希望你快啲好返可以食返其他美食^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 現在已經好番, 但要食得好有節制呀.

      刪除
  3. 保重呀,要乖乖地忍口喇

    回覆刪除
    回覆
    1. 現在好番了, 不過食量就少左好多. 以前我好食得咖, 自從食量少左後, 體重都沒有輕到.

      刪除