2016年5月20日 星期五

吓, 乜話, 點解我睇來睇去, 都覺得係"大媽協會"?

我這裡有個女網友, 人就好靚女咖, 有老公有女兒, 之不過就無乜朋友, 就來找我係網上談談聊聊咁啦. 

佢前幾日來同我講, 佢去左參加一個會社叫旗袍協會..... 

老實講呢, 我攞住幅旗袍相去問任何西人, 佢地個個都會想入非非. 

照個女網友講, 係一個每星期一班女人聚聚腳的聚會, 當中主要的活動呢, 係操練穿著旗袍時的儀態喎. 

不過, 我一上網一查, 不查由自可, 一查我就覺得, 係"大媽協會"多一點喎, 該會囉, 我個女網友咁靚女, 不單只俾人影低左佢, 仲會俾班阿嬸排斥了. 



沒有留言:

張貼留言