2016年5月23日 星期一

現代醫療完善, 所以少了人吸毒.

以前有個朋友, 他女兒自少就有點脾氣古怪, 每次他種了花, 他女兒就去拔走所有花苗, 後來, 他女兒懂事了, 常常說個頭好痛, 初時還以為她女兒又玩野, 後來帶他女兒去看醫生, 掃瞄ct scan, 原來他女兒腦旁有個血栓杻, 頂住個腦. 

現今科學昌明, 尤其在加國, 醫療全面保障國民, 就知道d人原來係乜事..... 

這個令我想起一套舊港產片"拐豪", 講d人販毒和吸毒. 如果以現今人的角度去睇, 這些人自甘墮落去吸毒, 令到毒販有市場. 

不過, 如果大家去番50-60年代香港的醫療系統, 又真係覺得, d人有病常常都無得醫咖, 痛起上來, 就要食止痛藥, 偏偏以前無咁多止痛藥, 就用毒品來做止痛藥. 其實, 現在市面上很多強力止痛藥, 都是用以前的毒品來提煉出來.

我撞親了膊頭咁耐, 就痛足咁耐, 還好彩, 現今醫療好, 立刻去醫院有人同我醫, 之後有藥食來止住腫脹. 如果無藥食來令到膊頭無腫到咁大, 我現在就一定會痛多幾倍. 

還好彩, 我keep 住做運動, 每天早上和晚黑, 都要做運動, 才停止痛, 唔活動幾小時, 就會再開始痛. 

撞傷完之後3天, 我都沒有再食止痛藥了, 因為會食上癮, 很多人因為食得止痛藥太多太久, 就要升級去食更強勁的止痛藥, 之後, 就變成好似吸毒咁, 依賴了止痛藥, 變成生活上不可或缺的東西了, 跟道友沒有分別. 

ps: 有時, 大家見到d人怪怪的, 舉止怪不單止, 連想法都怪怪, 可能是因為佢身體裡有痛症, 甚至一生出來就已經有, 但從來都不知道那些是痛嘛, 沒有去求醫吧! 

我外婆在生時, 是個嗜酒徒, 每天不喝到大醉都不會停, 我懷疑, 其實可能佢以前生小朋友時, 又遇上打仗, 沒有醫好, 身上一直有痛症, 就不斷飲酒來止痛.


4 則留言:

  1. 同你打氣, 要持之以恆keep住運動, 養好身體!
    藥幾時都係唔食更好

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都天天有做運動, 不過, 都係痛, 可能有做就無乜痛啦

      刪除
  2. 回覆
    1. 係咖, 所以千祈唔好食咁多止痛藥.

      刪除