2014年2月13日 星期四

加國中國人交友網/1

情人節快到, 加國中國人交友網又熱鬧個不停了, 只是有些人的留言十分過癮.

其中有.... "性情溫和,喜愛大自然。怀揣純真而美好的心,耳得江上之清風聲,目遇山間之明 月色,自在生活。 平日喜歡讀些書,享受平靜恬淡的生活。為人較真誠,朋友都喜愛。 注:不是未婚者,年齡不相當者,不以結婚為目的者,請繞行。(若有冒犯,請見 諒)". 這人最先講到佢自己咁清逸高雅, 但結尾卻是.... 道明本意, GET TO THE BUSINESS, 過癮!

有個...."希望你40+,愛乾淨,真誠,有內涵有修養。一夜情或是找姐姐的就不必費心了。" 哈哈哈,唔知道係咪佢覺得40+的男人, 係污濁, 虛偽, 喜歡沾花惹草?

還有個...."相處久了, 你就知道我有多好!" 這個呢, 就算我係女性, 我都唔會理會佢, 這些男性起碼花些心思來介紹佢自己, 連這些都不肯花心思的人, 真係不會是個好的交友對象. 

最後, 唔知道我係咪唔了解現代男性, 總係覺得.... 現代女性對男性的看法十分負面, 我覺得我自己沒有咁差喎..... 

PS: 哈哈哈, 大家想唔想知道, 我以前點樣去介紹我自己呢....
 

2 則留言:

  1. JJ 好~
    今年的元宵佳節剛與西方情人節落在同一天,結合這中西合璧的特別氣氛呢!
    不知加囯會否也有濃烈氣氛嗎?
    祝願元宵節快樂!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 大家都元宵節快樂, 我自己就沒有氣氛, 因為我住得離唐人區遠, 我想, 大學, 學校, 或近唐人街, 氣氛應該好D吧, 只是一睇好多人趕住結婚, 所以都唔可以講話有乜情人節氣氛了,

      刪除