2014年2月5日 星期三

情若火灼般熱, 怎燒一生一世?

昨天看一套好舊的港產片, 女主角有藍潔英和朱寶意, 記起朱寶意, 上網查查, 原來佢曾經同哥哥.... 

只是.... 後來所發生的一切, 實在令人難以致信, 橫睇豎睇, 哥哥都唔應該唔喜歡女人, 網上流傳朱寶意的相, 真係係男人見到佢, 都不能夠忘記佢..... 如果我係哥哥, 我一定會喜歡女人, 但係, 我唔係佢, 所以.....
































PS: 其實, 哥哥改變中國人靚仔的公眾形象, 因為以前無咁多西人覺得中國人靚仔會係曲的. 佢2003年去世時, 連加拿大國家廣播電視台都有報導. 其實, 我一向都唔介意人家講"靚仔無本心, 靚仔最花心", 就算那個無潦人話我係佢那個又肥又矮又黑又醜又老的負心郎, 我都只是一笑置之; 但係我真係好介意人家誤以為我唔係直, 有時真係好嬲某些情況下, 自己被人看成同哥哥一樣的人囉.



























































沒有留言:

張貼留言