2014年2月9日 星期日

瘦人的紅利

哈哈哈...... 在加拿大肥佬肥婆共和國(Canadian Fatty Republic)裡頭, 我這些瘦人係小數民族呢..... 

不過, 每年這段時間裡, 我都收到作為瘦人的紅利呢.... 就係每年聖誕新年後, 百貨公司癲狂大減價裡, D細碼貴價時裝, 減得最勁最多. 

因為貴價時裝通常係做出得起錢的人生意, 而出得起錢的人通常係瘦D, 所以佢地D碼比平常普通時裝更細, 貴價時裝中碼, 差唔多等如普通時裝的細碼. 所以貴價時裝的細碼, 個款一過左少少, D人就唔會再買, 而減價後, 普通人的呎碼跟本著唔落這些細碼衫, 所以到最後, 當然要減完又減, 一減再減再三減, 才引到我這些瘦人去買.

今年, 這裡D野實在太平太令人癲狂了, 所以我豪花左$1500左右, 不過, 比起香港花相同的萬一元,我這裡實在物超所值.

由最貴$80卡士咩羊毛衫, 到$60的LEVIS 皮褸, 再到$4的GULA冷帽..... 最多的係$15-$20的衫褲, 這段期內, 我買了7件外褸/風褸, 4件裇衫, 11條長褲, 7件運動厚上衣(講緊PUMA, ADDIDAS和DG, 見到件NIKE質料唔夠好, 我都放回去), 3件卡士咩, 1件手工羊毛衫, 6件DRESSING套衣, 5頂帽, 1套雪地運動外衣褲..... 最低係講緊GAP的那個梯次的時裝, 真係有排都唔洗再買了..... 

有無想過, 我買那些長褲, 大多都係幾蚊咋?頂哂都COLUMBIA $24....











沒有留言:

張貼留言