2014年2月1日 星期六

外國過新年, 可以有幾中國化?

其實, 一切都係一個選擇來咖咋, 真係可以做到好中國化. 如果大家唔信, 可以睇睇.....








 初一頭一餐, 中國傳統食齋, 其實, 真係好快煮好, 只須早一兩天浸好和煮好, 就好快手.




這個是新派的上海八寶飯, 沿用傳統的方法, 只是食材用了西人的, 但內裡仍然是糯米飯和豆沙饀囉.


 結論係..... 雖然好多回流回港的移民會同大家, 外國什麼也不好, 連過農曆新年都無氣氛, 但我可以同大家講, 有無氣氛, 主要係靠自己願唔願意去攪囉.




















12 則留言:

  1. Mr JJ,
    祝馬年到, 接新春, 萬事好,樂陶陶!
    好想知個八寶飯怎麼樣煮?是甜點嗎?
    你家的擺設好像家母家的差不多啊!

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝多謝, 你都今年開開心心呵.....

      八寶飯十分容易做, 原本上海人煮, 係用全糯米, 但我卻只用一半糯米, 一半平常食的白米, 用飯煲煮好, 再加少許糖就行了. 之後, 先找隻比平常食飯碗大少少的碗, 放張保鮮紙, 中央部份舖在碗上, 再把一切的果仁和乾果舖在碗上, 圖案和款樣你自己決定, 再把煮好的和暖飯, 用飯鏟用揉力加少許壓力, 舖半到1吋飯, 在乾果和果仁上, 這樣中間會陷下嘛, 再平放半吋豆沙在中間, 然後再在上邊再揉力舖飯, 來蓋上沙豆, 直到平陷了, 就可以把外邊的保鮮紙, 在平陷的飯面包著起來, 就可以把碗倒轉過來, 把整個八寶從碗裡分離出來.

      如果你想再新派少少, 可以唔用豆沙配白飯, 可以用黃薯溶配由黑芝麻煮成的紫色飯, 又或可以用紫薯泥配由黃薑粉煮成的橙色飯, 又或用蓮溶配由綠茶粉煮的青色飯, 會十分好看.

      刪除
    2. 好詳細, 多謝你!
      用紫薯泥配由黃薑粉煮成的橙色飯...這個八寶飯顏色一定好靚, 新春又好意頭啊!

      刪除
    3. 其實你唔好俾黑芝麻嚇親, 因為煮出來的飯係淺紫色, 十分美麗, 再配由橙色蕃薯溶, 係十分好看. 再有個建議, 你可以好似壽司咁整, 當然, 飯一定厚D, D餡少D, 做出來個效果, 係十分靚的.

      刪除
  2. 恭喜新春大吉!事事如意!

    回覆刪除
    回覆
    1. 你都係咁話呀, 今年又有旅遊運, 開開心心去旅遊.

      刪除
  3. Joesph JJ.. °•✿░恭喜恭喜░✿•°
    馬年到了,願你踏著快樂的舞步,擁著敏捷的才思,步入人生的輝煌 !

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈哈, 敏捷思考, 這個我真係好需要, 多謝你呀, 其實, 如果別人祝我今年賺多D, 我都開心, 只是你這個開心D, 因為賺左後, 可以唔覺咁洗左, 但思考好時, 就會善用金錢, 就會有錢剩落來

      刪除
  4. 新春愉快,龍馬精神。
    美加澳要買中國食村,容易很多呢.

    回覆刪除
    回覆
    1. 你都身體健康, 今年事事如意CCUE.... :)

      美加澳呢, 都係大城市有唐人街才方便一點, 只是, 如果住係大城市外圍, 好似我咁, 就不一定容易, 我出唐人街都要揸車45分鐘, 如果搭公車, 就要2小時了. 實在不一定容易咖, 除非住近唐人街.

      刪除
  5. 你屋企咁中國化,平時都好有氣氛啊,個全盒好有懷舊feel呀。。

    回覆刪除
    回覆
    1. 個全盒係有次賣糖果時一齊來的, 本來係用一次就丟的, 不過, 我見用得唔好浪費, 咁就用左廿幾年了

      刪除