2014年2月20日 星期四

桃仙桃花桃艷春

桃仙桃花桃艷春
我來我見我歡喜

各位, 又到國內桃花盛放時, D國內靚女們爭相同D桃花影相時, 我心想, 如果我能夠化作一株美麗的桃花, 伴在靚女旁邊, 會有幾好呢? 現在一次過, 將今年D靚女相登哂出來, 益下大家, 等大家都有個開心快樂的春天.















 





 

 

 

 

 


 

4 則留言:

  1. 華...係邊度搵到咁多靚女架~

    回覆刪除
  2. 網上GOOGLE找回來的, 哈哈哈

    回覆刪除
  3. 咁多靚女, 你最喜歡那一張的女郎造型呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 第12幅, 有2個現代女性的那幅, 好有真實感, 好似我實現生活的朋友, 好似我在為她拍照一樣,

      刪除