2014年2月10日 星期一

乜教會有咁多問題?

以前去唐人教會時, 聽到很多父母訴說佢地子女有何等何等問題, 有時聽多了, 卻發覺這些人的子女問題很多, 初時以為係華人身處美加, 文化差異下, 子女成長才會出了問題.

其實, 自己能力所及, 能夠貢獻自己能力去幫助別人, 總覺是一件美事. 只是這些父母久而久之後, 就會覺得好以老馮咁..... 有時這些人甚至不滿我幫他們的方法, 其中一樣, 我教他們子女小心理財, 拍拖時切勿太過物質化. 只是這些父母反而來指責我, 我就覺得, 這些父母真係有點過份了.

這幾年, 我的侄仔侄女開始長大了, 我這些兄長是不去教會的, 都係一樣住在美加, 面對文化差異, 但他們的子女又真係教得唔錯, 已經畢業的, 唔係工程師, 就係醫生, 未畢業的, 大多都唔錯, 算叫做唔洗錢讀書的那種學生. 我有一個阿嫂, 中年過身, 這兄長一個人自己湊大D仔女, 佢D子女又唔係一樣咁乖咁少問題?

 所以我得到一個結論, 是教會裡某些父母, 他們自己出了問題, 所以他們子女也出了問題, 並不是其他人有甚麼問題. 是這些父母夾硬把他們自己的問題, 說成為其他人的問題, 也把真心入教會慕道的人, 夾硬排擠出教會, 這個是大錯特錯的錯誤. 

最近見番以前這些教會人仕, 可能我是當中比較好環境的一個吧, 令我懷疑到..... D人自己唔做好自己本份, 點扶都扶唔起, 別人唯一可以做的, LEAVE THEM ALONE!

PS: 情人節又快到, 今年更加是雙料情人節, 2月14日剛好是中國人月元宵節. 我好老實講, 每年一到這節日前後, 我都會發神經的, 因為我在這唐人教會, 被人麻煩了14年, 連拍拖的機會也沒有. 每次D單身女教友來找我, 唔係話教會有乜乜需要, 就話我唔夠愛心和信心, 每次都總係令到我同D單身女教友面左左收場. 所以, 我現在一定唔會再俾這些混人, 再來攪亂攪禍我的人生了.

1 則留言: