2014年2月17日 星期一

男人怎樣才是最濺格?

如果大家知道, 網上有個無潦人, 偷了我的相, 夾硬話我係佢個負心漢.... 其實, 佢個負心漢咁醜樣, 我初時真係好唔明白咖, 但佢俾左我好多思考的空間. 

其實, 這無潦人的負心漢算唔算濺格? 我想, 見人見智吧, 可能真係要看看當事人雙方係點囉..... 其他局外人, 真係好難斷定呢.

不過, 最近我想起聖經裡一個故事 - 聖瑟被家中主人太太誘惑的故事, 他被主母扯著外衣, 竟然連外衣都唔要, 逃跑了. 

但我心想, 如果..... 佢相反咁做, 勾引主母, 又算唔算濺格呢? 我想, 如果佢初時年少無知, 唔知道咁樣做, 會勾起主母的..... 咁.... 佢第二次見到主母時, 小心一D, 我想這個唔算濺格囉.... 不知者不罪嘛.

只是, 如果佢明知故犯, 就真係有點濺格. 只是有些男性.... 原來... 佢地以挑起女性....為榮, 就真係好濺格. 

前幾天, 同這邊的朋友談天說地, 說起中國色情小說"玉薄團", 原來個主角專挑有夫之婦和尼姑. 噢..... 咁都得呀, 這種人就真係極度濺格, 真係唔死都無天理了. 但我朋友跟我說, 我的思想好守舊, 現代很多人已經唔會咁想, 仲同我立刻上網, 查查 OPEN MARRIAGE 係乜, 叫我自己睇睇這些人所組織的網絡, 他們在裡頭講D乜..... 

怎樣也好, 我不會懷疑我自己的想法, 我也相信香港有好多人會認同我的想法吧! 

不過, 有一事可以慶幸的, 原來這些喜歡挑女人的男人, 在現實生活中, 不會好似小說中寫得咁靚仔, 查實這些男人大多都係唔靚, 甚至女性不會對佢地外貌有任何好感, 所以這些男人認為上天對佢地不公平, 要補償自己的遺憾, 才會千方百計來挑女人, 甚至向難度挑戰, 去挑人家老婆和尼姑. 













4 則留言:

  1. R JJ,
    這個無聊人又來我處寫長篇小說, 有你的名號, 我把它刪除了事!
    有問題請教, 睇咗你寫的網誌, 講你的投資股票方法 :
    1. ......我手中有錢計劃買新股票時, 其實唔係直接買入佢, 而係先賣股票的PUT期權, 選的期權合約大多都係2-3個月後, 比現價更低的股價來買入.....
    依照你所言, 即是賣空, 到時才補倉, 因為你沒貨在手, 是否要繳納買賣股票個間銀行既利息?
    2. ......這樣, 我手中有錢買新股票而唔直接買, 人家俾錢我, 讓我在未來股價更低時來買, 我係有著數......
    可以舉個實例嗎? eg. 假如,TD BANK 現價是十元, 是否你會去賣出 2~3個月後, 價9元的TD股票期權呢? 謝謝!

    回覆刪除
    回覆
    1. 剛剛睡不著, 看到你咁問, 希望我答到你所問, 為到你習慣, 現在用哂英文名詞

      1. 你賣PUT OPTION出去, 不是賣空, 因為PUT OPTION只是一個同意合約, 答應對方"你會在某時之前, 用個PUT OPTION的STRIKE PRICE 來賣入某股." 即是你不是賣股票. 何時才會計你息? 就係當你戶口內唔夠錢買股票, 要向間股票行借錢, 那時才開始計息, 只是你原來係計劃買股, 你手中已經有足夠錢, 股價跌低過 STRIKE PRICE, 你只用手中現錢買入. 買完之後, 你手中有股票, 再加你收了 賣PUT OPTION的 那筆錢.

      2. 十分簡單, 你見到TD BANK 現價49元, 如果你覺得現價抵賣, 你計劃買股票, 咁.... , 你可以先賣$47.5的 PUT OPTION, 個PUT到期前, 如果跌低過 STRIKE PRICE, 買入股票了, 那時你以47.5更低的價來買入, 那時你戶口內, 就有"用$47.5來買的TD股票" + 賣PUT時收 的錢 - $47.5用來買股的錢.

      最重要係第一步..."如果你覺得現價抵賣, 你計劃買股票", 這樣你就以更抵買的價錢, 去買股票了.

      刪除
    2. 對不起, 我有些地方寫錯左"買"為"賣", 你自己小心d睇吧

      刪除
    3. 多謝指教, 我要慢慢學習哩!

      刪除