2014年2月14日 星期五

加國中國人交友網/2

其實教會和現實世界是相差很遠, 相比我在交友網遇上的人, 我是乖乖仔一個, 但在教會裡, 我卻是一個人人都來質疑的負面人物. 

多年前, 我從交友網中的一些經歷, 令我明白到為何D教會人仕咁喜歡來質疑我.

最好笑有次, 跟一個年紀細我幾年的女性食飯,只是我生得面孔細, 唔識我的人就覺得有D不倫的年齡差距, 好似COUGAR/CUB 的關係咁, 去到唐人街餐館, 可能個侍應一番好意講: "食完飯可以去開心下." 那時我才明白到, 原來我給人家的印象係咁.....

有一次, 相約一位女性, 數次出來飲咖啡後, 佢要求我陪佢落BAR飲酒, 當我跟佢講我唔識飲酒, 飲一啖就會醉, 佢卻不耐煩表示, 我都唔係出來開心的. 

我想, 一樣米養百樣人, 又唔係所有女性都係咁, 只是我真係老實人一個, 希望找個可以相對一生的太太, 如果我這樣隨便, 將來結了婚, 對方又會否懷疑我在外邊...... ? 我又會否懷疑對方.....?

我實在不知道教會人仕會否道德水準高D? 只是我知道人人都會受到誘惑, 當這些教會人仕常常來質疑我時, 佢地又是否了解到, 我所受的誘惑, 不比佢地少. 如果佢地講到男女關係咁屬靈咁高道德水準, 即是佢地受的誘惑, 比我少很多, 我比佢地更能持守真道. 又或許, 這些教會人仕覺得, 我的出現, 帶出了誘惑, 只是我衣著已經很樸素, 比起很多人的子女, 我實在乖到不得了, 但卻是這些父母首先來質疑我, 這些人不單庸人自擾, 更來打擾我的信仰生活.我也明白到, 為何這些人的子女, 會咁多問題咁麻煩, 因為父母自己已經係咁麻煩的人.

6 則留言:

  1. 有能力審判你的只有上帝,其他人嘅非真理式個人意見,我會選擇聽、分析,再決定啱唔啱自己用。

    回覆刪除
    回覆
    1. 這些人如果當面來問我, 我還會有機會解釋, 但是, 這些機會不多, 就算有, 我都唔知道點樣突然找個答案出來

      刪除
  2. 教會中人都唔係個個咁正氣架!?

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實很多教會人仕唔想做D吃力不討好的事, 就想別人去做.

      但係人家去做時, 佢地又質疑人家有乜用心.

      我覺得, 這些人做父母, 自己都唔教好自己仔女, 其他人實在好難幫到佢地. 其他人去做時, 這些父母當然會質疑, 又或唔滿意這個那個. 最好佢地自己做番.

      我以前叫教會D年青人小心理財, 拍拖唔好咁物質化, 這些都係放諸四海皆準的原則, 已經無講D好抽象的屬靈教誨, 如果照我咁做, 人生到拍拖, 再到婚姻家庭, 都唔係出現任何大問題.

      刪除
  3. 回覆
    1. 我都係信自己, 只是在我信自己之前, 我會先信神, 那麼, 一切就會更有信心

      刪除