2014年2月3日 星期一

唐人賀年食品有感

這幾天, 早餐食年糕和蘿蔔糕, 初一請假, 留在家自己午飯食齋外, 初二午飯食上海湯年糕, 只是, 肚雖然是漲漲的, 但感到血氣無運行得咁好, 身體不夠暖和.

我平時, 起身早餐係食三片麥飽, 一片芝士, 一條香蕉, 一杯牛奶, 午餐會有塊牛扒和其他雜菜加飯或麵包. 

得出一個結論, 唐人的食物, 熱量唔夠西人食物咁高囉.







9 則留言:

  1. 食好多野噃,中國人新年都好多飽滯既食品架!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀, 上海年糕和廣東年糕係其中的, 不過, 熱量唔夠西人麵店和芝士咁高囉, 所以我感到這幾天食年糕, 血氣唔夠

      刪除
  2. 食好多野噃,中國人新年都好多飽滯既食品架!

    回覆刪除
  3. 回覆
    1. 係呀, 全因為應節囉, 自細都係咁過節, 長大後, 用這個來記念父母對我的BRINGUP 囉....

      刪除
  4. 回覆
    1. 有無試過上海放湯年糕呢? 好味呀, 係咸食的, 好味到耳仔會動的

      刪除
  5. 所以西方人士都比東方人易胖.

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀, 如果我唔係係香港出世長大, 現在住加國仍然保持一半(夜晚果餐)中國人食飲, 恐怕我已經...... 嗚嗚嗚......

      刪除