2014年2月17日 星期一

唔該, 快來投票!

今天放工, 行經百貨公司, 又有斬獲, 全羊毛的西裝, 由$200減到$36. 


只是回家打開衣櫃一看, 原來這些年來, 我實在有很多西裝, 心裡突然想丟咁D舊西裝. 只是大家知道啦, 西裝個款興完之後, 過若干年後, 就會再興番, 可以唔洗丟. 所以, 我現在著哂出來俾各位網友來投票, 大家俾D意見, 邊幾件應該丟左佢. 


































新增說明文字









本來我可以去問我這裡的朋友, 但是呢, 佢地平時見慣我個款, 又識得我, 一定無大家咁少BIAS.





 

10 則留言:

  1. 圖2同8!唔好丟,捐咗佢啦

    回覆刪除
    回覆
    1. 你係咪講圖7和2, 兩件都係孖襟..... 我都唔係丟落垃圾箱, 而係丟落舊衫回收箱.

      刪除
    2. 唔係呀,我指第一件孖襟,同第二件孖襟下面有啲反光果件

      刪除
    3. 哦, 明白了, 謝謝, 等我集齊意見, 我就行動了.

      刪除
  2. 1, 4 & 最尾三件中褸都可以著, 好合身, 其他的要再老D或古老當時興的時候才著, 未知意下如何呢? ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實我自己一d意見都無, 都係想大家俾俾意見, 如果你意見係咁, 等我諗下啦, 因為大家的意見都唔係好一致喎

      刪除
    2. 孖襟時興收腰貼身 & 起碼三排紐扣

      刪除
    3. 三排紐? 真係要等你地來講俾我聽.... 我真係唔係好清楚, 不過, 現在連布料的花紋都有潮流, D 西裝真係好蝦人

      刪除
  3. 回覆
    1. 其實想問你, 現在港澳仲興唔興孖襟咖? 你現在仲見唔見人著孖襟?

      刪除