2014年2月8日 星期六

舊上海人

細時係香港, 見親我爸爸那邊的上海親戚, 個個都總是不會太難看. 

只是後來, 來到加拿大, 見親D聲稱自己係上海人果D, 大多都同我爸爸那邊的親戚相差好遠. 

後來才知道一事, 因為解放後, 國內把不同地區的人口安排到不同地區的工作崗位上. 現在很多上海人, 都是解放後, 搬入上海的. 就連上海話都變得近似普通話, 連我聽慣蒲東(黃蒲江以東)口音上海話的人, 現在都聽得明白蒲西上海話.

還有一個主要理由, 現在江浙一帶人仕, 個個都稱呼自己係上海人, 莫說寧波咁近, 就連遠到無錫或鎮江的人, 都跟人家說佢地係上海人.

我心想, 乜上海人咁巴閉? 竟然咁多人爭住認? 前排看到這張舊上海美女的相, 我才明白到, 原來成為上海人係好多人的夢想來咖.... 就好似現在香港人咁.



這幅是半世紀前, 一個舊上海女性的照片, 跟我以前香港D上海親戚, 有幾分神似. 看慣了現在國內倒模出來的人造美女, 又或搽脂盪粉的國內OL, 這舊上海美女的清純和自然, 實在教人眼目一亮.









PS: 大家都可能知道, 有個無潦人, 偷左我以前POST 係BLOG上的那張細時可愛得意相, 夾硬話我長大後, 會變成佢果個又黑又矮又老又醜又肥的負心男. 雖然我只是一笑置之, 但我好好奇, 為何佢要咁樣同佢個醜樣負心男, 咁樣來面上貼金. 任何女性都夢想可以生出一個咁可愛的小朋友, 這無潦人咁貼金, 無異係幫助左佢個負心男. 我想, 唯一可能呢, 這無潦人跟本就係那個醜男人本人.

2 則留言:

  1. JJ ~ 新年快乐!
    祝愿你新一年事事如意!健康愉快!
    那张旧照片真的很清新动人,正如你所说,现今已经较难看到这类型的面孔了。
    你不说,也不知上海人当中有这些典故,只知道在加国时,认识的上海人确实比较自满自己的上海人,也比较爱面子。
    至于你所以及的無潦人一事,我毫不知情呢! 网络上确实甚麽类型的人也有,我也曾被人盗用部分上载的相片,甚至被copy 了许多人像相片,(虽然都是面孔不太清晰)但也总感到不是味儿。唯有平常心面对吧!^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈哈, 其實原本真正的上海人係十分和善咖, 上海男人可以煮飯俾老婆食, 湊細路仔, 同小朋友做功課都得咖, 相反, 那些裝出來好犀利的上海人, 一眼就睇出佢地原本唔係上海人. 我可能自己係上海人, 唔明白人家點睇上海人, 所以唔多明白點解D人要叫自己做上海人囉.

      我都沒有為到那無潦人而生氣, 只是好奇佢點解要扮我囉, 我相信我現在找到答案了, 實在可以證明到, 原來上海人真係巴閉D咖. 哈哈哈

      刪除