2014年1月31日 星期五

大家, 恭喜你個發財呀, 今年日日發喎.....

係啦, 我一放工回來就開始整餸了, 雖然只是我一個人自己食, 但過年的意義是少不了的, 因為只有自己不斷祝福自己, 主才會不斷賜福與我嘛.....






















4 則留言:

  1. Mr JJ,
    恭賀新禧, 馬年心想事成!
    點解你一個人過年呢?父母又返香港?

    回覆刪除
    回覆
    1. 你都係, 一年比一年好, 開開心心

      係呀, 佢地係SNOWBIRD來咖, 每年未到落雪, 佢地都回港避寒, 要到第二年春天差不多溶哂雪才回來. 不過, 都無問啦, 我D阿哥係香港住, 有地方俾佢地住, 我地幾兄弟輪流睇住佢地咖.

      刪除
  2. 祝你馬年身體健康、龍馬精神!

    回覆刪除