2014年1月17日 星期五

靚女 與 靚仔

前幾天登了一篇關於美女博士徵婚的文, 話說有3成男性表示不會娶美女博士, 就有網友來替他不值, 表示佢咁辛苦讀咁多書, 到頭來都俾人嫌棄.

其實呢, 靚女只有3成男人唔想娶佢, 唔係少囉, 還有7成男人嘛....

靚仔可沒有這種福氣呢, 其實, 絕大多數的女性, 都會對靚仔有戒心, 對靚仔無安全感, 大多都唔多情願嫁俾靚仔, 剩下少數的那些女性呢, 一係好霸道(要個男方好似佢扯線公仔), 一係好想追尋刺激, 這類女性, 通常都喜歡婚外情, 甚至希望個靚仔來做第三者.

其實, 做靚仔, D壓力大過做靚女好多好多, 靚女唔洗點諗, 只要附得起錢, 就可以買靚衫買靚車, 但係靚仔可不能這樣, 因為會隨時招惹麻煩, 除非個靚仔立心不良, 喜歡去勾搭別人.

如果個靚仔喜歡去勾三搭四, 當然不會有壓力, 但係如果個靚仔只係想去有段美好姻緣, 找個好女仔來結婚, 來相伴終生, 咁樣..... 就會壓力好大了. 

 首先, 唔想俾錯訊號普通的女性朋友, 有時甚至連望對方時, 都要好小心, 莫說社交談話了; 第二, 避免刺激自己女友或太太, 只是有時避免唔到, 有些女性喜歡來挑戰人家的女友或太太; 第三, 會看著自己女友或太太, 對自己越來越變得霸道和不信任, 這個是最難過最傷心的事情. 

PS: 以前去一間唐人組織, 最挑起人家不快的, 莫過如有一次, 我等洗手間, 旁邊女廁又有2名中年太太係度等, 我有禮貌地笑一笑, 其中一位可能新來, 以為我係另一位太太的兒子, 當面講: "你個仔好靚仔." 之後不久, 就見到這太太的兒子買跑車買名牌了, 又聽到這太太的老公, 在我面前抱怨佢自己兒子唔夠人家咁靚仔. 

其實, 我真係唔想人家為到一句咁樣的說話, 而碌爆詰, 最後攪到夫妻為錢而婚姻不和, 只是人家睇唔開, 我都無辦法, 我都已經盡量唔著名牌, 揸部四門的老實人房車.







2 則留言: