2014年1月19日 星期日

咁大個人, 第一次買咁靚的羊毛衫

係呀, 我係一個好喜歡著羊毛衫的人, 因為我係一個好CLASSY的人. 

我喜歡靚的羊毛衫, 細時係香港, 先施D羊毛衫係我常常買的, 只是那時我一直在想, 將來我有錢, 一定去端興或連卡佛這些貴價店, 買卡士咩羊毛衫. 

後來移民後, 加國80-90年代的羊毛衫又貴又唔靚. 但這幾年, 中國生產力蓬勃, 令到加國很多東西又平又靚(當然也令到加國好多製衣工人丟飯碗), 不過, 我作為消費者, 又唔會去做製衣工人, 理佢啦. 

今天買到心頭好, 一件中國製卡士咩羊毛衫, 以前中國無咁好技術生產羊毛衫, 就算中國內蒙盛產羊毛, 都要出口外國, 在外國加工生產. 但現在中國製的卡士咩羊毛衫, 雖然都好貴, 但不比以前蘇格蘭或端士差, 但款式卻美侖美奐. 

我作為中國人, 見到減了兩次價, 由$300, 減到80加仔, 當然要買心頭好.

大家..... 我係咪好貪靚呢? 係咖, 男人當中, 係最貪靚果1%之內咖, 只是我貪靚得來, 衣著係一分男性化果種.









4 則留言:

  1. 回覆
    1. 真係好抵咖, 只不過, 係細碼囉, 唔係人人都著得到細碼.

      刪除
  2. 回覆
    1. 係呀, 我真係幾好運氣咖, 因為買的地區少唐人或東方人, 所以賣剩D細碼囉, 如果唐人多的地區, 真一早賣哂了

      刪除