2014年1月29日 星期三

瓜子口面的恐怖代價

此相是韓國一間整容公司門口的裝飾, 大家不要以為係香港海味舖所擺設出來的魚翅, 如果大家估下, 可能會有個毛骨悚然的感覺, 係呀, 就係人骨了. 



是人骨鄂骨的一部份, 是那些做鄂骨整形手術的人...... 手術後切除的那部份.... 而且, 骨頭上仍然可見接受整形手術者的姓名和手術日期, 真係好恐怖.

我自己係瓜子口面, 十分清楚天生瓜子口面, 所帶來的問題, 成長時, 我自己問自己, 為何我要生成咁, D牙都未出齊, 就已經好痛, 雖然家中經濟容許我接受牙醫的校形手術, 但都係好痛. 

這些人生天唔係瓜子口面, 變成瓜子口面後, 我可以想像有幾麻煩, 有幾多後遺病. 

大約呢, 生活係歐美福利國家的女性, 女權至上, 女性不用依靠男性, 大多都不會咁去整容. 只是在男權至上的國家, 才會有女性咁辛苦都要去整容. 要知道, 這些手術係係口腔內開刀的, 真係好痛好痛咖.....




沒有留言:

張貼留言