2014年1月25日 星期六

隔離個鬼妹開始壞了

剛剛放工返屋企, 揸車行係屋企條街上, 其實我每天都見到隔離個鬼妹, 放學後, 自己一個人係條街度行返屋企. 

但係今天見到唔只佢自己一個人, 仲有個鬼仔係旁邊, 其實, 我都有嘗試去炸睇唔到佢地咖, 只是豬事八掛的我, 心想, 佢父母管得佢好嚴果播, 而那時果個時段, 佢父母大多都未係屋企, 莫非佢想帶個鬼仔返屋企, 單獨咁...... 噢.....

其實, 我都無諗過去同佢父母報串咖, 只係呢, 八掛又豬事的我, 見到個鬼仔都係好普通炸喎, 連"YEAH"少少都無喎. 我心想, 乜佢個女眼光咁低咖, 係都找個靚仔D咖...... 

後來, 我伏係我屋企樓上窗上邊, 昅左成個鐘, 才見到個鬼仔斯斯然大模斯樣行出來..... 一個鐘頭, 都應該...... 噢..... 飯都煲得熟啦, 大家話係咪..... 

但係人家D家事, 我都係咪同佢父母講, 一於維持原本的意向, 炸睇唔到....

PS: 但係有個問題想問大家, 大家有兒女果D, 怕唔怕兒女帶異性朋友回來單獨共處咖? 


 

4 則留言:

  1. 我親戚的女兒, 都常到男友家玩煮飯仔的哩!

    回覆刪除
    回覆
    1. 當時我經過佢地, 剛好我係STOP SIGN 前停, 果鬼仔以為我望佢地, 就望下我. 這個呢..... 有點此地無銀三佰兩了..... 我以前去朋友屋企羅野, 光明正大, 都唔會咁驚青咖..... 哈哈哈

      刪除
  2. 呢個問題我問過架,我識d洋人都話係freedom冇所謂

    回覆刪除
    回覆
    1. 都係咖, 有些洋人俾子女好自由, 但有些都睇得幾緊, 我鄰居應該算係幾緊的父母囉, 我諗佢地如果知道, 佢地會問個女囉.

      刪除