2014年1月15日 星期三

在今時今日的國內......

最近深圳有人買下商場速鎖的羊毛衫, 由原價1500元減到90, 只是拿去一驗, 標示60%羊毛的, 只有14%羊毛..... 

又想起幾年前, 我回國內山西旅遊, 聽聞當地靠近蒙古, 盛產羊毛, 就想去店裡買件羊毛, 見到件件都千千聲人仔, 但有同團團友好心提醒我, 中國國內買的羊毛衫不比國外好, 叫我還是回港才買. 

哈哈哈, 看完這單新聞, 我就把我這件2年前買, 中國製造100%的羊毛衫拿出來, 加國大減價時, 才買$11加仔, 真係好過當時係山西見到的羊毛衫多多聲. 



今時今日國內咁多富人, 有誰買不起好的羊毛衫? 羊毛原料被搶貴了, $90人仔一件羊毛衫, 誰都會知道...... @##%&$%$##....







 

3 則留言:

  1. Hi Mr JJ,
    羊毛衫要防虫, 又要手洗, 好煩!
    有個叫乜皇帝(英文)唔知講乜東東, 一大堆睇唔明的東西, 提到雙JJ,是否認識你呢?我把他的留言刪除了, 有無方法好像雅虎咁作出封鎖呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 在美加你不用擔心羊毛衫有虫蛀, 因為天氣好乾, 羊毛衫只用一年洗一次, 平時著時, 內裡著件內衣和裇衫, 做劇烈運動時, 除下羊毛衫, 就不會時時要洗.

      唔真係唔識那位叫乜乜皇帝的人, 大約4年前佢來我係雅虎BLOG上, 登了佢負心郎和情敵的相和故事, 我一見到佢咁離譜, 當然立刻刪左佢, 佢就一口咬定我係佢那個又肥又矮又醜又老又黑的負心郎, 在雅虎BLOG滋擾我, 那時我封鎖左佢, 佢又開新BLOG, 真係不勝其煩, 不過, BLOGSPOT 好似有黑名單的, 你試下找下, 只是成效我也不清楚了.

      刪除