2014年1月30日 星期四

年廿八.... 正在洗邋遢當中

放工回來了, 當然係係家中做大件事, 把一年來的邋遢洗左佢嘛..... 

唔同大家講了, 正在努力中!!! 嘻嘻嘻.....

PS: 提醒大家一件事, 大家估下, 家中最容易忘記洗的地方係邊度? 我相信呢, 係洗衣機.... 

洗洗衣機呢, 我通常會落一杯漂水, 一杯洗衣粉, 好似洗衫咁, 但用空機來洗個機膽咁啦!!!






6 則留言:

  1. Mr JJ,
    落梳打粉洗洗衣機好過用洗衣粉喎!

    回覆刪除
    回覆
    1. baking soda? 要落幾多呀, 仲洗唔洗加漂水?

      刪除
    2. blog友講得啱,其實baking soda同白醋都得架,平時開機加d梳打粉/白醋(1-2Tps)落洗衣粉格度同洗,d衫會乾淨d同時可以洗機,部機會襟用d冇咁易壞架

      刪除
    3. 其實我係驚住BAKING SODA 加漂水會發生化學作用, 原來係加白醋, 咁都應該無問題, 等我平時試下先, 現在年關將到, 我都係用洗粉加漂水洗一次部機好了.

      刪除
  2. 祝馬步穩健、馬到功成、馬路平安、馬馬虎虎就可以賺大錢

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都祝你今天大巴馬子...... 馬上功成, 馬上升職, 馬上加薪, 馬上大把錢, 馬上大把馬子, 馬上有樓有車..... 哈哈哈.....

      刪除