2014年1月16日 星期四

現代男女關係.....

哈哈哈..... 最近我在我這裡呢...... 參觀了數個男女配對的網站喎!

其實, 這些男女呢..... 總括可以歸納為尋找長期關係和短期關係. 

短期關係D人呢, 有個名詞叫"NSA - No String attached".... 即係無捆綁的關係, 我想這個不一定是指性關係, 而是指.... 如果大家不夾分開時, 就不會有我拖你時間, 或你辜負左我的指控吧!

而長期關係D人呢, 好多都十分宗教性, 一開口就講男女在神面前應有什麼的關係..... 其實, 我去左教會咁多年, 有點深刻了解這些人的想法. 我返而發現, 有些人只是想用"長期關係"這大手印, 來綁死對方, 由一拍拖開始, 就想來控制對方. 

其實, 原本長期關係是好的, 可以花多點時間了解對方, 只是三九唔識七, 就做個咁決定, 就真係好兒戲了. 所以, 當然男女開始時, 就一定要由短期關係開始先啦. 

有時我發現教會D人把神蹟和拍拖混埋一起去想, 拍拖係人與人之間自由意志的交融, 而神蹟就係違反自然或人自然意願的事情. 下下希望神蹟出現在男女關係的人, 往往拍拖不會成功. 

有些人更用"五餅二魚"的態度來去教會, 諗住出少少就可以攞番多多, 但是在男女關係上咁諗, 就一定會好大鑊, 往往到最後, 就會覺得對方係惡魔, 認為對方是在釣魚. 

 其實, 任何人都應該想著一個公平的人際關係, 無論人家有無想過拍拖, 也不應該下下用宗教大手印. 這樣, 只會把有心慕道的人嚇怕, 把原本應該得救上天堂的人, 驅到地獄的火湖裡, 這個是一個萬惡不赦的罪行.





沒有留言:

張貼留言