2014年1月3日 星期五

哈哈哈.... 我2013年的戰績都好彪炳喎.....

係度齋UP 9UP 豬UP, 都UP左106篇野出來, 這裡開波左3個月, 我都唔係可以日日出文啦, 因為實在好忙呢...... 

看看我D語文能力, 都應該唔係好差吧!

其實, 老實講呀, 我原本自細係香港讀理科, 大學都係讀工程, 都無諗過操FIT自己的語文能力, 如果唔係以前間教會有咁樣的需要, 我真係唔會花咁多時間學打中文字, 和寫好D中文文法佢咖!

唉..... 只是以前那間教會D人唔生誘, 有乜理由成班人話走出去向華人宣教宣教, 連中文字都唔識打, 寫句中文都唔流暢. 就話要教會網址用D最唔容易的寫法, 但到做野時, 個個都唔來出力.

如果這些人能夠好似我咁, 每天出一篇文章, 他們的宣教一定更有果效, 更能夠吸引像我這般的人參與.

面對這些唔知自己做乜, 但又想指人的人仕, 就算我現在向人傳福音, 又有人信主, 我都唔知道好唔好帶人家去這些教會裡聚會慕道, 有時連我自己都在質疑, 帶人去這等教會, 究竟我是在幫人, 還是害人?




6 則留言:

  1. 牙擦擦,加油呀,近年好!

    回覆刪除
    回覆
    1. 大家咁話啦, 牙擦又唔係得我JJ一個人才有, 哈哈哈

      刪除
  2. JJ~
    Happy New Year!!!
    哈哈~子卉說你牙擦擦,但又不得不讚讚你o既~ 說真的,你的中文能力是遠遠超出我想象中,畢竟你在加國已經這麽多年,我在加國的時候,看到有很多較早移民的人士大多經常執筆忘字呢!
    從Yahoo 說要告別開始,你很積極行動,還出了多篇網綕。真慚愧,連月來的疲累,至今我還在適應階段,希望儘快可尋囘舊網友,可以重拾以往的大家庭感覺~~ ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 唉, 又係的, 我時時執筆忘字, 好在現在有互聯網, 我係GOOGLE SEARCH上打一句句字出來, 看看返來的字係咪一樣, 唔一樣的話, 即是我寫錯字, :)

      其實, 我又唔同我以前教會的人一樣, 你唔需要時時出文嘛...... 唔怕啦, 你已經好好野, 現在珠三角生活咁繁忙, 你都可以常常上網看BLOG, 已經十分難得.

      刪除
  3. 唔止執筆忘字,有時見到中國人,同佢地講野會發覺有時d文法倒轉左,因為個腦已慣左先思考英文,用左英文句子文法去講中文。^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀, 這些是我們生活在外國的問題, 不過, 我地盡左努力, 就心安理得了

      刪除